1

قلعه نویی در آستانه پیروزی در دادگاه؛ خبر ورزشی نقره داغ شد / نکونام در برزخ

  • کد خبر : 161614
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

در پرونده شکایت سرمربی استقلال، دادگاه برای کاپیتان سابق تیم ملی رد قرار منع تعقیب صادر کرد و پرونده وی را به دادسرا بازگرداند و از سوی دیگر روزنامه خبروزشی به شش ماه توقیف محکوم شد.

به گزارش ایرنا، تابستان سال گذشته بود که امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته استقلال تهران از جواد نکونام به خاطر اظهاراتی که در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی داشت، به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

به دنبال شکایت قلعه نویی، نکونام ۲۸ آبان ماه ۹۳ برای ارایه توضیحات در شعبه بازپرسی دادسرا حضور یافت و پس از ارایه توضیحات، بازپرس برای وی قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی صادر کرد.

شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود در پرونده و توضیحات متهم، برای نکونام قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه نویی را رد کرد.

قلعه نویی به قرار صادر شده اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به اعتراض وی به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت ارجاع شد.

یک منبع آگاه درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: «شعبه دادگاه در بررسی های خود، به قرار صادر شده ایراد گرفت و پرونده را برای تحقیقات بیشتر مجددا به دادسرا بازگرداند.»

با این وضعیت، ماجرای شکایت قلعه نویی از نکونام همچنان ادامه دارد و باید منتظر روزهای آینده و تعیین تکلیف این شکایت شد.

* خبر ورزشی و مدیرمسئولش نقره داغ شدند

شکایت دیگر قلعه نویی مربوط به روزنامه خبر ورزشی می شد. اردیبهشت ماه سال گذشته بود که روزنامه خبرورزشی، خبری را در ارتباط با درگیری بوبکر کبه مهاجم بورکینافاسویی اسبق استقلال تهران با قلعه نویی سرمربی وقت این تیم منتشر کرد.

به دنبال انتشار این خبر، قلعه نویی از روزنامه خبرورزشی به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر شکایت کرد و دادسرا شکایت سرمربی استقلال را برای رسیدگی به دادگاه ارجاع کرد.

شکایت قلعه نویی از روزنامه خبرورزشی برای رسیدگی در اختیار شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی قرار گرفت و دادگاه روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور هیات منصفه مطبوعات به پرونده رسیدگی کرد.

پس از استماع دفاعیات متهم و شاکی، هیات منصفه مطبوعات متهم را در عنوان اتهامی یاد شده مجرم شناخت و مستحق در تخفیف مجازات نیز ندانست.

این منبع آگاه درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: «شعبه دادگاه، در این پرونده، مدیرمسئول خبرورزشی را به شش ماه حبس محکوم و آن را به شش ماه توقیف روزنامه تبدیل کرده است.»

به گفته این مقام آگاه، حکم صادر از سوی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران طبق قانون به مدت ۲۰ روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی است.

وکالت قلعه نویی را در این پرونده، معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161614

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر