1

مکانی: الهلال بارسلونا هم باشد مقابل ما هیچ کاری نمی‌تواند کند

  • کد خبر : 161651
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلالی‌ها اگر بارسلونا هم باشند مقابل انگیزه بازیکنان ما هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

سوشا مکانی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی مهمترین دیدار ما در چند سال اخیر است همه نگاه‌ها به ماست و اگر بتوانیم در دیدار فردا نتیجه خوبی بگیریم نگاه همه آسیا را به سمت خودمان معطوف می‌کنیم. امیدوارم فردا اتفاقی رقم بخورد که به نفع پرسپولیس باشد و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابیم.

وی ادامه داد: تیم‌هایی بوده‌اند که هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند اما نتوانستند از مرحله گروهی هم حتی صعود کنند. ما اگر بتوانیم به مرحله یک چهارم نهایی هم راه یابیم کار بزرگی با جوانان بی ادعا و کادر فنی مجرب انجام داده‌ایم.

دروازه‌بان سرخپوشان یادآور شد: خیلی‌ها در این فصل معتقد بودند که ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ تشکیل شده است اما این تیم می‌تواند با راهیابی به جمع هشت تیم برتر آسیا حقانیت بازیکنانش را ثابت کند. پیش از این به ما کم لطفی‌هایی شده بود که قطعاً با نتیجه‌گیری خوب در آسیا این مسائل جبران می‌شود.

مکانی در مورد اینکه در دیدار رفت ابتدا همه فکر می‌کردند او به علت دو کارته شدن محروم شده است،‌ گفت: من پس از بازی وقتی این صحبت را شنیدم ناراحت شدم اما ته دلم روشن بود که می‌توانم به تیم کمک کنم. در فولاد هم چنین شرایطی داشتیم و کارت‌های بازیکنان در مرحله حذبی بخشیده شد. خواست خدا بود که من در خدمت تیم باشم و زحماتم هدر نرود.

وی تصریح کرد: دلم روشن است اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد هواداران ما را دعا کنند که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. مطمئن باشند که ما از جان و دل از نتیجه دیدار رفت که یک بر صفر به پیروزی رسیدیم دفاع خواهیم کرد.

مکانی در خصوص کارشکنی عربستانی‌ها تأکید کرد: این مسائل مهم نیست به هر حال در کشورهای عربی چنین مواردی پیش می‌آید الهلال اگر بارسلونا هم باشد هیچ کاری نمی‌تواند در مقابل انگیزه بازیکنان ما انجام دهد./فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161651

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر