1

با این وضعیت استقلال بیشتر از پرسپولیس ضربه می‌خورد

  • کد خبر : 161686
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: زمان در حال از دست رفتن است و این بلاتکلیفی به استقلال ضربه می‌زند و به ضرر این تیم است.

منصور پورحیدری در مورد لغو مزایده چهارم گفت: دلایل این موضوع را نمی‌دانم اما مسلما هر چه زمان را از دست بدهیم به ضرر استقلال است چرا که در پایان فصل تعطیلات به سر می‌بریم و مهمترین زمان برای باشگاهی مثل استقلال همین حالاست تا وقتی هواداران انتظار دارند این تیم مسابقات خوب ظاهر شود بتوانند به خوبی اقدامات مناسب برای بستن تیمی قدرتمند را فراهم کنند.

وی ادامه داد: زمان در حال از دست رفتن است و این بلاتکلیفی به استقلال ضربه می‌زند و می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد چرا که در حال حاضر یک روز هم برای استقلال مهم است و امیدوارم هر چه سریع‌تر در این مورد تصمیم بگیرند.

پورحیدری تصریح کرد: اصولا خصوصی‌سازی کار خوبی است به شرط آنکه خوب شکل بگیرد و اگر زیرساخت‌ها برای این کار فراهم شود این موضوع به سود باشگاه‌ها است.

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: معتقدم قیمتی که برای این دو تیم به عنوان قیمت پایه مشخص شده قیمت بالایی نیست اما چون مشکلاتی وجود دارد و اصول و چارچوب‌ها مشخص نیست امروز این بلاتکلیفی به وجود آمده و امیدوارم مسئولین هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری لازم را انجام دهند.

فارس/ پورحیدری افزود: انتقاد شخصی من این است که تا تکلیف تیم مشخص نشود نمی‌توان هیچ تصمیم در مورد سرمربی فصل آینده استقلال و یا برای آغاز فصل نقل و انتقالات کاری را انجام داد.

وی تصریح کرد: باز هم می‌گویم این بلاتکلیفی به ضرر استقلال است چون پرسپولیس فعلا درگیر بازی‌هاست و مسائلش تقریبا مشخص است. آنها در کوران مسابقات آسیایی هستند و امیدوارم موفق باشند اما تکلیف استقلال باید در تعطیلات زودتر مشخص شود.

پورحیدری در پایان گفت:‌انتظار هواداران در استقلال بالاست واگر برنامه‌ریزی خوبی برای این تیم انجام شود می‌توان به آینده آن امیدوار بود. امروز حتی افشارزاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه نگران این موضوع است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161686

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر