2

اتفاقی که دریک برنامه زنده تلویزیونی می افتد+تصویر

  • کد خبر : 16170
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵

افق نیوز به نقل از افکار نیوز در برنامه جمع ما (محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما) در حالی که مجری برنامه (آزاده نامداری) با کارشناس برنامه ( خانم پروین هدایتی) گفتگو می‌کرد صندلی کارشناس شکست و وی زمین خورد. پس از این اتفاق مجری برنامه چندین بار از کارگردان برنامه خواست تا تصویر را […]

افق نیوز به نقل از افکار نیوز در برنامه جمع ما (محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما) در حالی که مجری برنامه (آزاده نامداری) با کارشناس برنامه ( خانم پروین هدایتی) گفتگو می‌کرد صندلی کارشناس شکست و وی زمین خورد.

پس از این اتفاق مجری برنامه چندین بار از کارگردان برنامه خواست تا تصویر را قطع کرده و یک میان برنامه پخش کند اما گوش عوامل فنی و تولید شبکه دو به این خواسته، بدهکار نبود و حدود ۴۰ ثانیه تصویر زمین خوردن خانم هدایتی و برخاستن ایشان روی آنتن شبکه دو رفت.

نکته جالب توجه ، برخورد مناسب و عادی خانم هدایتی بود که سعی کرد این حادثه را اتفاقی جلوه دهد . پروین هدایتی ، معاون سرمایه‌های اجتماعی امور زنان مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری است.

اما نکته مهم‌تر از آن خونسردی بیش از حد و واکنش کند عوامل تولید و فنی در برخورد با این مساله بود که حاکی از بی‌مسئولیتی آنان بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر