1

صادقیان: برانکو می‌خواست خرابم کند

  • کد خبر : 161729
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو قصد داشت من را تخریب کند و با روح و روانم بازی می‌کرد.

به گزارش فارس،‌ پیام صادقیان در حاشیه جشن گلریزان فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: ما برای کمک به این مراسم آمدیم تا زندانیان که به جرم غیرعمد در زندان هستند را آزاد کنیم. آنهایی که نباید در زندان باشند.

وی در مورد اینکه چرا از پرسپولیس جدا شد، گفت: من را نخواستند چون برانکو می‌خواست من را خراب کند و به هدفش رسید. او با روح و روانم بازی می‌کرد. در صحنه‌ای که منجر به اخراجم از پرسپولیس شد من با برانکو صحبت کردم و به او گفتم می‌توانم پشت نیمکت هم گرم کنم.

صادقیان تصریح کرد: من هیچ وقت به کریم باقری بی احترامی نکرده و نمی‌کنم. در حد و اندازه‌ای هم نیستم که مقابل باقری بایستم. یکسری افراد نمی‌خواستند من در پرسپولیس بمانم و برایم حاشیه درست کردند. خوردبین گفت که ۱۳-۱۴ بار به من زنگ زده اما اصلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. موبایل من همیشه باز است و همیشه پاسخگو هستم.

وی افزود: یکسری صحبت‌ها هست که به وقتش انجام خواهد داد و به مردم می‌گویم که چه کسانی نخواستند من در پرسپولیس بمانم. می‌خواهم به همان مردمی که مدام از من دلیل کنار رفتنم را می‌پرسم پاسخگو باشم. برخی مصاحبه کرده‌اند و و گفته‌اند من در تیم برانکو نیستم.

صادقیان در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم حضور خواهد داشت، گفت: از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهاد دارم، اما به تیمی می‌روم که بتوانم خودم را نشان بدهم.

وی در مورد اینکه علت قهر کردنش با خواننده زیرزمینی چیست، گفت: ما با هم زیاد صحبت می‌کردیم، خودش اینجا نیست اما خدایش اینجاست. اما یکسری مسائلی که در اینستاگرام منتشر کرد درست نبود. من سیگاری نیستم و لب به قلیان هم نمی‌زنم. اهل دخانیات نیستم، بحثی که در اینستاگرام مطرح کرد درست نبود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161729

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر