1

زن استرالیایی به خاطر “جهاد نکاح” فرزندانش را رها کرد +تصویر

  • کد خبر : 161802
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

زهره دومن به عنوان عامل داعش در استرالیا برای جذب زنان از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها به سوریه برای برقراری روابط جنسی نامشروع با تروریست ها شناخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری “العالم”، یک زن استرالیایی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش، ۲ فرزند خردسال خود را رها کرد.  روزنامه “سیدنی دیلی تلگراف” روز سه شنبه فاش کرد: «یاسمینه میلووانوف (۲۶ ساله) اوایل ماه مه دو بچه ۵ ساله و ۷ ساله خود را در شهر سیدنی به یک دایه سپرد و برای پیوستن به داعش راهی سوریه شد.»

شوهر یاسمینه در مصاحبه با سیدنی دیلی تلگراف گفت: «یاسمینه نامه ای برای من فرستاد و در این نامه آورده است که هم اکنون در سوریه به سر می برد. نمی توانم باور کنم که یاسمینه شوهر و بچه هایش را ترک کرده است. من قبلا با یاسمینه درباره پیام هایی که برای وی در فیسبوک فرستاده می شد ، صحبت می کردم و به وی درباره افراط گری هشدار می دادم.»

“یاسمینه میلووانوف” دوست فیسبوکی ” زهره دومَن ” است. زهره دومن در شهر ملبون زندگی می کند و شوهرش “محمود عبداللطیف” قبلا به داعش پیوسته بود و اوایل سال ۲۰۱۵ در درگیری با ارتش سوریه کشته شد. زهره دومن به عنوان عامل داعش در استرالیا برای جذب زنان از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها به سوریه برای برقراری روابط جنسی نامشروع با تروریست ها شناخته می شود.

“مایکل کینِن” وزیر مبارزه با تروریسم استرالیا با تأیید پیوستن یاسمینه به داعش گفت: «رها کردن بچه ها و پیوستن به داعش واقعاً نگران کننده است.» دولت استرالیا حدود یک میلیارد دلار به امر مبارزه با خطرات تروریستی اختصاص داده است و سال ۲۰۱۵ تعداد زیادی نقشه تروریستی را خنثی کرد. گزارش ها حاکی از پیوستن بیش از ۱۰۰ تبعه استرالیایی به داعش در عراق و سوریه و کشته شدن حدود ۳۰ نفر از آنها در درگیری ها است.

 

 

 

۳۱۰

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161802

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر