1

استقلالی‌های دوآتیشه بعد از مدت‌ها آشتی کردند + تصویر

  • کد خبر : 161840
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ناصر حجازی، روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده و حسن روشن به خواسته امیر رفیعی تهیه کننده فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ناهار را با هم در مکانی که محل نشست هفتگی بهترین دروازه‌بان قرن آسیا با دوستانش بود, صرف کردند.   در این […]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ناصر حجازی، روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده و حسن روشن به خواسته امیر رفیعی تهیه کننده فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ناهار را با هم در مکانی که محل نشست هفتگی بهترین دروازه‌بان قرن آسیا با دوستانش بود, صرف کردند.

 

در این نشست، طرفین با بیان گله‌هایی که از یکدیگر داشتند‌, دلخوری‌های موجود را که بیشتر برگرفته از سوءتفاهم‌ها و شیطنت اطرافیان بود, برطرف کرده و بر تقویت دوستی و یکدلی میان خود تأکید کردند.

 

مدیرعامل پیشین استقلال از دلسوزی‌ها و صداقت حسن روشن در دوران مدیریت خود گفت و افسوسش را از بابت عدم همکاری‌های بیشتر با پیشکسوت استقلال اعلام کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده ارتباط کاری نزدیک‌تری میان آنها صورت گیرد. روشن نیز با تأکید بر زحمات علی فتح‌الله‌زاده طی دوران مدیریتش, معتقد بود که وی با  تجربیاتی که به دست آورده است, شایستگی سال‌ها مدیریت در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال را دارد.

 

در این نشست, حاضران در جلسه ضمن پرداختن به مسائل روز فوتبال ایران و باشگاه محبوب‌شان استقلال, یاد و نام ناصر حجازی را نیز گرامی داشتند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر