1

۹ بازیکن پرسپولیس که برانکو آن‌ها را نمی‌خواهد

  • کد خبر : 161900
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

حمید درخشان نقشه‌های زیادی کشیده بود تا در تعطیلات نیم‌فصل، تغییرات گسترده‌ای در پرسپولیس به وجود بیاورد.

تغییراتی که البته بسیار پرحاشیه و جنجالی بود و حرف‌ و حدیث‌های فراوانی بر سر چند بازیکن آن به وجود آمد اما با این حال، درخشان که می‌خواست به سرخپوشان کمک کند، ۹ بازیکن را به این تیم آورد. مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، ژوزف تادئو، مبین میردورقی، مرتضی قدیمی‌پور، مسعود همامی، گابریل فرناندو، علی علیپور و بابک حاتمی نام ۹ بازیکنی است که توسط درخشان به تیم اضافه شدند اما هیچ کدام از آنها نتوانستند به معنای واقعی کلمه، عصای دست برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سرخپوشان باشند. جعفرپور یک بار مورد امتحان قرار گرفت که جواب نداد، رضا خالقی‌فر نیز به اندازه کافی نتوانست خودش را نشان دهد به خصوص در بازی با الهلال که سرخپوشان نیاز به یک هافبک کامل داشتند.
ماجرای تادئو کاملاً مشخص است، او اگر می‌خواست هم بیشتر از این‌ها نمی‌توانست به تیم کمک کند! مبین میردورقی و حاشیه‌هایش، پرسپولیس را آزار داد و مرتضی قدیمی‌پور نیز توانایی نداشت تا به عنوان یک دروازه‌بان خوب و مطمئن در تمرینات خودش را نشان دهد. مسعود همامی از پیکان آمده بود تا شاید جای خالی نیلسون را پر کند اما توسط برانکو به علت اعتراضاتش نسبت به نیمکت‌نشینی کنار گذاشته شد.
او در بازی با راه‌آهن نیز عملکرد جالبی نداشت. گابریل فرناندو به حاشیه رفت و دیگر نتوانست درخشش نسبی دوران درخشان را داشته باشد و بابک حاتمی نیز نشان داد چندان به کار پرسپولیس نمی‌‌آید. در نهایت به علی علیپور می‌رسیم که فرصت آنچنانی برای بازی نداشت. کافی است بدانید در آخرین بازی سرخپوشان، تنها ۲ بازیکن (بابک حاتمی و رضا خالقی‌فر) از جمع ۹ بازیکنی که توسط درخشان در نیم‌فصل به پرسپولیس آمده بودند، به میدان رفتند و جزو ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بودند. اینجاست که جذب بازیکن در بین دو نیم‌فصل اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161900

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر