2

امیدوارم در فصل نقل‌وانتقالات به باشگاه پول برسانند

  • کد خبر : 161919
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۸

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که در فصل نقل‌وانتقالات به اندازه کافی در باشگاه پرسپولیس پول وجود داشته باشد.

محمود خوردبین در مورد مشخص نشدن تکلیف مزایده باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌دانم در این مورد چه بگویم اما هر اتفاقی که رخ می‌دهد امیدوارم در فصل نقل‌وانتقالات به باشگاه پول برسانند تا بتوانیم یارگیری خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: اگر در فصل نقل‌وانتقالات پول نباشد دوباره مانند این فصل برای جذب بازیکن به بدبختی می‌‌افتیم و نمی‌توانیم ستاره‌ها را جذب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه تمرینات سرخپوشان برای فصل جدید از اول تیرماه آغاز می‌شود، در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل بعد باز هم در پرسپولیس می‌ماند یا خیر گفت: هنوز تکلیفم برای فصل بعد مشخص نیست. باید ببینم که مرا می‌خواهند یا خیر.

خوردبین در خصوص حواشی تمرین بازیکنان پرسپولیس در راهروهای هتل محل اقامت‌شان در ریاض عربستان خاطرنشان کرد: ما همیشه صبح بازی نرمش کوچکی انجام می‌دهیم تا بدن بازیکنان از کرختی در بیاید. روز بازی با الهلال هم می‌خواستیم به سالن وزنه برویم که به خاطر نبود پول این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل تیم در راهروی هتل تمرین کرد.

وی درباره اینکه آیا خودش برای گرفتن سالن پول نداشته است، اظهار داشت: اصلاً هیچ پولی نداشتم که بخواهم برای تیم خرج کنم./تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر