3

لیست بازیکنان من برای استقلال آماده است/ بیایم یک عدد جدید رو می‌کنم!

  • کد خبر : 162257
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۵

نمی‌دانم چقدر شانس دارم. این مسائل که چه کسی انتخاب شود به مسئولان باشگاه استقلال ربط دارد. آرزوی همه ما این است که بهترین اتفاق برای استقلال رخ دهد و هر فردی انتخاب شود باید همه حمایت کنند.

او که برای قبول هدایت استقلال شانس خوبی دارد در مورد اهدافش در استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ داد. البته او رقیبان دیگری هم دارد و باید دید در نهایت مسئولان استقلال کدام مربی را انتخاب خواهند کرد. حرف‌های مظلومی را می‌خوانید.

مثل اینکه شما هم به باشگاه برنامه دادید، درست است؟
بله همین‌طور است. برنامه کلی، جامع و البته محکمی را ارائه کردم. نام برنامه من «آشتی با هواداران و برنده شدن در هر محیط» است که امیدوارم این برنامه مورد توجه قرار بگیرد.

فکر می‌کنید چقدر برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی استقلال شانس دارید؟
نمی‌دانم چقدر شانس دارم. این مسائل که چه کسی انتخاب شود به مسئولان باشگاه استقلال ربط دارد. آرزوی همه ما این است که بهترین اتفاق برای استقلال رخ دهد و هر فردی انتخاب شود باید همه حمایت کنند.

قبول دارید جمع و جور کردن این تیم خیلی سخت است؟
دقیقاً همین‌طور است و هر فردی سرمربی شود کار سختی دارد. من سال اولی که به استقلال آمدم تمرینات را با ۴ نفر آغاز کردم در حالی که ۱۴ بازیکن ما قراردادشان به پایان رسیده بود. در نهایت هم با اختلاف یک امتیازی دوم شدیم ولی دو دربی را بردیم و شرایط خیلی خوبی داشتیم.

اگر در نهایت انتخاب نشدید، ناراحت نخواهید شد؟
خیر، ناراحت نمی‌شوم. هدف همه ما باید کمک به استقلال باشد و من همیشه گفته‌ام هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال دریغ نخواهم کرد. اینکه مسئولان استقلال به من لطف کردند، جای تشکر دارد و می‌دانم انتظار هواداران از ما بالا است و البته کار سخت. امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط مهیا شود و تیم استقلال بتواند کارش را برای فصل بعد آغاز کند. در هر صورت من استقلال را از ته قلبم دوست دارم.

لیست بازیکنان مورد نظرتان را حاضر کرده‌اید؟
اول باید سرمربی انتخاب شود و بعد در این مورد حرف زد، در ضمن معلوم نیست چه نفراتی بمانند و چه نفراتی بروند. لیست من آماده است ولی بهتر است صبر کنیم تا هیأت‌مدیره در مورد سرمربی تصمیم بگیرد.

به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان جدی‌ترین رقیب شما برای رسیدن به نیمکت استقلال است؟
منصوریان رقیب من نیست و همه ما با هم دوست هستیم. هر فردی هم انتخاب شد همه پیشکسوتان و هواداران استقلال باید حمایتش کنند. من هم به نوبه خودم دنبال هدف‌های جدید در استقلال هستم و اگر سرمربی شدم، تلاش می‌کنم این تیم به روزهای خوبش برسد.

فکر می‌کنید برای فصل جدید جدا از عدد ۴ یک عدد جدید رو کنید؟
اگر به استقلال بیایم، امسال هم عدد جدید رو می‌کنم.

افق نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شمتلطف کنین فقط بعنوان هواداربه استقلال کمک کنید استقلال به شمانیازی نداره دوسال تواستقلال بودی به کمک بروبچه هاتونستی جام بیاری خودشم میگی جام اوردم جام وتونیاوردی مهدی رحمتی اورد ان زمان اون نبود ببینم چطوری جام میاوردی موقعیت گلهاروتونگفتی برهانی پیدا میکرد جباری پاس گل میواد.وووو.. بس کن پرویز جون اون زمان به لطف بچه هاموفق بودی فک میکنی اگه بیایی استقلال بازهم موفق میشی نه اینبارانتظارات هواداران خیلی زیاده کار تونیس ازتوبزرگتر امیربودنتونس کاری کنه واسه تیم انگشت کوچیکه امیرم نمیشی ماداشمنصوریان ومیخواییم یاداش علی یاسرمربی خارجی یاخود امیر واسلام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر