2

تغییرات سیاسی در شهرداری مشهد/ خداحافظی ۲معاون در یک روز

  • کد خبر : 162352
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

شهردار مشهد، یک روز پیش از تعطیلات سه روزه این هفته، دو معاون خود را جابجا کرد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در حالی که «محمدمهدی برادران» از معاونین خوشنام شهرداری مشهد بود و در ماه گذشته بارها با استعفای وی مخالفت شده بود، در نهایت به طور اتفاقی پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد از جایگزینی «موسی شربت‌دار» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری خبر داد.
این در حالی است که برادران در طول مدت تصدی‌گری معاونت برنامه ریزی شهرداری مشهد بودجه عملیاتی را محقق نمود و به تعبیری اولین ایده پرداز شهر هوشمند در کشور و مجامع بین‌المللی محسوب می‌شد و ارتقای جایگاه کلانشهر مذهبی جهان مشهد در متروپلیس و برخی دیگر از مجامع بین‌المللی از جمله کارهای ویژه کارنامه وی بود.
پس از وی، «محمد آذری» نیز که پیش از این مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد بود طی حکمی جایگزین «ابوالفضل انتظاری» در معاونت مالی و اداری شد.
بنابراین گزارش؛ برادران و انتظاری هر دو در مجموعه شهرداری به سلامت شهره بودند و در مقطعی پس از رفتن شهردار سابق از جمله گزینه‌های مطرح برای شهردار شده در مشهدالرضا(ع) که البته برادران اصلی‌ترین گزینه بومی و واجد بیشترین اقبال در میان اعضای شورای شهر و نخبگان شهری و دانشگاهیان بود که با تغییر شهردار نیز به همکاری و دفاع از مرتضوی به خصوص در هنگامه بودجه ریزی و طرح و تصویب بودجه در شورای شهر مشهد پرداخت.
در حالی که مدیران شهرداری مشهد ماجرای کاندیداتوری برادران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را بهانه‌ای برای این جابجایی عنوان کرده بودند، اما وی در پاسخ به کامنت یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت: «مجلس از بهترین و موثرترین جایگاه‌ها برای حل مشکلات کشور خصوصا فسادهای سیستمی موجود است. ولیکن الویت‌ها و کارهای عقب افتاده‌ای دارم که فرصت حضور را برایم مهیا نمی‌کند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162352

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر