4

جذب ۱۰ در صد اعضای هیات علمی از بین خانواده های شاهد

  • کد خبر : 16280
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۱

رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: در بخشنامه جدید معاونت دانشجویی وزارت علوم اعلام شده که رؤسای دانشگاه‌ها می‌توانند ۱۰ درصد اعضای هیئت علمی خود را از خانواده‌های شاهد و ایثارگر جذب کنند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اعزامی به استان همدان، محمدعلی زلفی‌گل رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان در چهارمین سفر استانی هیئت […]

رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: در بخشنامه جدید معاونت دانشجویی وزارت علوم اعلام شده که رؤسای دانشگاه‌ها می‌توانند ۱۰ درصد اعضای هیئت علمی خود را از خانواده‌های شاهد و ایثارگر جذب کنند.

خبرگزاری فارس: جذب 10درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از خانواده‌های شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اعزامی به استان همدان، محمدعلی زلفی‌گل رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان در چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان همدان در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت: بخشنامه‌ای از سوی معاونت دانشجویی وزارت علوم به اداره کل شاهد و ایثارگر این وزارتخانه مبنی بر اینکه ۱۰ درصد نیازهای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق خانواده‌های شاهد و ایثارگر تامین شود، ارسال شده است.

وی افزود: در این بخشنامه تاکید شده است که رؤسای دانشگاه‌ها به اختیار خود می‌توانند ۱۰ درصد جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه خود را از طریق خانواده‌های جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدا تامین کنند و دیگر نیازی به هیئت جذب و اجرا ندارد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ فرزند شاهد و ایثارگری در دانشگاه بوعلی سینای همدان نیست که در دوره‌های شبانه تحصیل کرده و بدون خوابگاه دانشجویی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر