2

اعلام زمان جذب اعضای هیات علمی/ ۱۵۰ نفر در رشته‌های خاص و مناطق محروم بورس می‌شوند

  • کد خبر : 163082
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: فراخوان جذب اعضای هیات علمی تا پایان شهریور ماه اعلام شده و ۱۵۰ نفر در مناطق کم درآمد و محروم از امکانات بورس بهره مند می‌شوند.

اعلام زمان جذب اعضای هیات علمی/ 150 نفر در رشته‌های خاص و مناطق محروم بورس می‌شوندمحسن ضرغام معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان جذب اعضای هیات علمی پیمانی در شهریور ۹۴ انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود:فرآیند جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم کمتر از ۱۵۰ نفر در رشته‌های خاص و مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات و تجهیزات بورس می‌شوند.
ضرغام خاطر نشان کرد: این فراخوان در طول سه سال و سه نوبت انجام می‌شود و فراخوان بورس دانشجویان دکترای نیز در اردیبهشت ماه برگزار شد.
معاون مرکز جذب وزارتخانه با اشاره به سیاست وزارت علوم عنوان کرد: به طور کلی با افزایش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در دوره دکترای سیاست وزارت علوم کاهش بورس است، این درحالی است که شاهد کاهش فراخوان بورس در اردیبهشت ماه بودیم.
وی بیان کرد: بنابراین هر سال شاهد کاهش روز به روز فراخوان جذب بورس خواهیم بود.
ضرغام تاکید کرد: با توجه به کمبود دانشجوی دکترای متخصص و نیاز کشور جذب دانشجویان در دانشگاه‌های کشور هدف از بورس در گذشته بود که در حال حاضر تعداد دانشگاه‌هایی که در داخل دوره دکترا را برگزارمی‌کنند، زیاد هستند و در نتیجه نیروهای فارغ‌التحصیل در رشته‌های خوب هستیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163082

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر