3

ساکر:مشکل آرسنال کم تجربگی بازیکنان است

  • کد خبر : 16335
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶

ساکر:مشکل آرسنال کم تجربگی بازیکنان است مدافع جدید آلمانی تیم فوتبال آرسنال گفت: نتایج نامطلوب اخیر تیم به خاطر یکسری اشتباهات بازیکنان است.  به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در شرایطی که تیم لندنی در فصل جاری بسیار کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته،‌ مورد انتقاد کارشناسان و هواداران واقع شده است. بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند […]

ساکر:مشکل آرسنال کم تجربگی بازیکنان است

مدافع جدید آلمانی تیم فوتبال آرسنال گفت: نتایج نامطلوب اخیر تیم به خاطر یکسری اشتباهات بازیکنان است.


 به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در شرایطی که تیم لندنی در فصل جاری بسیار کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته،‌ مورد انتقاد کارشناسان و هواداران واقع شده است. بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند توپچی‌ها در فصل نقل و انتقالات با از دست دادن سسک فابرگاس اسپانیایی و سمیر نصری فرانسوی مرتکب دو اشتباه عمده شدند. دو حرکت نادرست که باعث شد تا از کیفیت تیم کاسته شود و کار به جایی برسد که اکنون تیم لندنی پس از گذشت ۷ هفته از فصل جاری، فقط ۷ امتیاز اندوخته کرده باشد و در رده پانزدهم جای گیرند.

با این حال پرمرته ساکر، ستاره خط دفاع تیم ملی آلمان که در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات تابستانی به عضویت لندنی‌ها در آمد، نقطه نظر دیگری دارد.

وی در این زمنه عنوان کرد: فکر می‌کنم نتایج نامطلوب اخیر تیم به خاطر یکسری اشتباهات فردی است. اگر بازیکنان تیم که عمدتا جوان هستند و از تجربه کافی برخوردار نیستند، مرتکب اشتباه نمی شدند، به طور قطع تیم اینگونه که اکنون شاهدیم نتیجه نمی‌گرفت. بلکه جایش همچون گذشته در ردیف بزرگان بود.

مدافع آلمانی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به تجربه فراوانی که آرسن ونگر دارد، آرسنال به تدریج بتواند از بحران کنونی خارج شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر