6

بقایی خواستار انتشار اسناد مربوط به تخلفاتش شد.

  • کد خبر : 1634
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، خواستار انتشار اسناد مربوط به تخلفاتش شد. افق – فارس:در حالی که در هفته‌های اخیر گزارشاتی در خصوص تخلفات چهره‌های شاخص گروه انحرافی در رسانه‌ها منتشر شده که از جمله آنها گزارش مربوط به حکم “انفصال ۴ ساله حمید بقایی از خدمات دولتی ” و تخلفات […]

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، خواستار انتشار اسناد مربوط به تخلفاتش شد.

افق – فارس:در حالی که در هفته‌های اخیر گزارشاتی در خصوص تخلفات چهره‌های شاخص گروه انحرافی در رسانه‌ها منتشر شده که از جمله آنها گزارش مربوط به حکم “انفصال ۴ ساله حمید بقایی از خدمات دولتی ” و تخلفات وی در جریان “پروژه مجتمع تالارهای بین‌المللی ایران – کیش ” بود، وی خواستار انتشار مستندات مربوط به این تخلفات شد.

هنگامی که خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس نظر معاون رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری را درباره اظهارات مهدی خورشیدی دبیر شورای مشاورین دولت در خصوص تحرکات جریان انحرافی برای استیلا بر منابع عمومی و صرف آن در جهت منافع این جریان جویا شد، وی نسبت به این موضوعات ابراز بی‌اطلاعی کرد.

اوایل ماه جاری دبیر شورای مشاورین ریاست جمهوری با اشاره به تلاش های جریان انحرافی برای استیلا بر نظام اجرایی کشور و ورود به عرصه اقتصادی به منظور بسط و تداوم قدرت خود و نهادینه‌کردن افکار انحرافی ‌اش در جامعه، از فشارهای سرپرست نهاد ریاست جمهوری برای استعفای وی از مسئولیت دبیرخانه شورای مشاوران دولت پرده برداشت.

مهدی خورشیدی گفته بود که “الان یکی از چهره‌های شاخص جریان انحرافی در خصوص مسائل مربوط به دوران مدیریتش در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دیوان عدالت اداری محکوم و به دلیل عدم تمکین از رای صادره به انفصال از خدمات دولتی محکوم شده و قطعا کسی که در یک سازمان توانسته مرتکب تخلفاتی شود که از نظر قانون محکوم شده و اکنون در برابر قانون ایستاده، در مسئولیت بزرگ‌تر که زمینه دست‌اندازی به منابع بیشتر است، به مراتب بیشتر قانون شکنی و تخلف می‌کند و یقینا مقام بالاتری که این شخص از او خط می‌گیرد و یار غار او و بانی ارتقای جایگاه وی بوده، در تخلفات او سهیم است. “

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر