3

پیکار ۱۲۸ جودوکار کشورمان در آذربایجان

  • کد خبر : 16376
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

تیم ملی جودو کشورمان در سومین حضور خود در جام‌های جهانی از صبج امروز شنبه با سه نماینده در رقابت‌های باکوی آذربایجان به روی تاتامی خواهد رفت. به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی باکو از صبح امروز با حضور ۱۲۸ جودوکار از ۲۵ کشور آغاز می شود که تیم ایران با ۶ جودوکار در این دوره […]

تیم ملی جودو کشورمان در سومین حضور خود در جام‌های جهانی از صبج امروز شنبه با سه نماینده در رقابت‌های باکوی آذربایجان به روی تاتامی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی باکو از صبح امروز با حضور ۱۲۸ جودوکار از ۲۵ کشور آغاز می شود که تیم ایران با ۶ جودوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده است. در روز نخست این رقابتها، جودوکاران اوزان سبک به روی تاتامی می روند که سه نماینده ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در وزن ۶۰- کیلوگرم احسان بهرامیان دور اول استراحت داشته و سپس با “ویل فراز” از کانادا پیکار می کند. بهرامیان در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده پیکار آذربایجان و ترکیه مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۷ جودوکار حضور خواهند داشت.

در وزن ۶۶- کیلوگرم که ۱۸ ورزشکار پیکار خواهند کرد که حمید رضا خطیبی پس از استراحت در مرحله نخست باید با “بل قاید حمزه” از مراکش مبارزه کند. خطیبی هفته گذشته در مسابقات جوانان آسیا به مدال برنز دست پیدا کرده بود.

علی معلومات نماینده ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم در میان ۲۱ جودوکار دور نخست باید با “امیل گاسیموف” از آذربایجان مبارزه کند و در صورت پیروزی به دیدار “استامیسلوف” از روسیه می رود.  معلومات در جام جهانی تاشکند به مدال برنز دست یافت و در آلماتی حذف شد.

فردا هم جودوکاران چهار وزن باقی مانده به روی تاتامی می روند. در وزن ۸۱- کیلوگرم که ۲۴ جودوکار شرکت دارند امیر قاسمی نژاد دور اول استراحت دارد و سپس به دیدار “کابلوف” از قزاقستان می رود. وی یک مدا نقره از جام جهانی آلماتی کسب کرده بود.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم جواد محجوب در میان ۱۸ جودوکار باید با “آکزول متدوف” از قزاقستان مبارزه کند و در صورت برتری با “درویش رامادان” از مصر پیکار می کند.

محمدرضا رودکی هم در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم دور اول استراحت دارد. وی با این قرعه به مرحله یک چهارم پایانی راه پیدا کرده و در این مرحله در صورت برتری مقابل برنده مبارزه جودوکاران انگلستان وروسیه به نیمه نهایی خواهد رفت.

در طول یک ماه گذشته، بعد از جام های جهانی ازبکستان و قزاقستان، این سومین حضور تیم ایران در مسابقاتی است که امتیاز آن در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه ورودی المپیک محاسبه می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16376

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر