1

وزیربهداشت: گمانه زنی درباره تاثیر پارازیت ها نیازمند سال ها مطالعه است

  • کد خبر : 164066
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

سیدحسن هاشمی با اشاره به گزارش تاثیر پارازیت ها بر سلامت به رییسجمهوری، افزود: گزارش های ارسالی به رییس جمهوری در این زمینه، مربوط به پنج تا شش ماه گذشته است.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دنیا و مراکز علمی درمورد مضر بودن یا نبودن پارازیت ها حرف و حدیث زیاد است، گفت: هر نوع گمانه زنی در این حوزه نیازمند سال ها مشاهده و مطالعه است.

سیدحسن هاشمی با اشاره به گزارش تاثیر پارازیت ها بر سلامت به رییسجمهوری، افزود: گزارش های ارسالی به رییس جمهوری در این زمینه، مربوط به پنج تا شش ماه گذشته است.

وی درمورد رابطه پارازیت ها با میزان شیوع سرطان ها در کشورهای مختلف گفت: در کشور های مختلفی که در دوره ای خاص هم از موبایل استفاده نمی کردند سرطان وجود داشته است.

وزیر بهداشت با اشاره به مباحث مطرح شده درمورد پارازیت ها در ماه های گذشته افزود: در آن زمان بحث در مورد نبود استانداردهای تعریف شده برای پارازیت بود تا سازمان ملی استاندارد، استانداردهای لازم را در این زمینه تعریف کند.

هاشمی ادامه داد: بررسی آمار سرطان در برخی کشور ها نشان می دهد که حتی کشورهایی که مردم آنها بالاترین میزان عمر را دارند از نظر میزان ابتلا به سرطان در جایگاه بالایی قرار دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید استفاده از انواع پارازیت هایی که برای مردم سووال است، تقریبا در این کشور ها وجود نداشته، اما آنچه که مطرح است بیشتر در حد گمانه زنی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164066

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر