1

بابازاده: جای طالب‌لو و فروزان بودم، از استقلال می‌رفتم

  • کد خبر : 164091
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

حمید بابازاده مربی سابق دروازبانهای استقلال در مورد حضور سه دروازبان هم زمان در این تیم عنوان کرد: حضور چند دروازبان آماده در یک تیم در فوتبال حرفه ای دنیا مرسوم نیست.

بابازاده گفت: در دوره قبلی که مهدی رحمتی و وحید طالب لو هر دو در استقلال حضور داشتند. من مربی دروازبانها بودم. در آن زمان ما سعی کردیم طوری برنامه ریزی کنیم که به هر دو نفر بازی برسد.

او ادامه داد: در مورد اینکه در حال حاضر سه دروازبان در استقلال حضور دارند کادر فنی باید تصمیم تصمیم بگیرد. ولی در چنین شرایطی باید دروازبان اول مشخص باشد درغیر اینصورت مسلما دروازبانها دچار مشکل می شوند.

وی افزود: به عقیده من در فوتبال حرفه ای دنیا داشتن چند دروازبان آماده در کنار هم مرسوم نیست و معمولا داشتن رقابت بین دروازبانها باعث یهم خوردن تعادل تیم می شود.

بابازاده گفت: زمانی که من در استقلال بازی می کردم با احمد رضا عابدزاده دو دروازبان تیم بودیم. یک بازی من دروازبان بودم و بازی بعدی او، اما امروزه از این اتفاقات در فوتبال حرفه ای اینکار مرسوم نیست. درست است که من با طالب لو و رحمتی کار کرده ام اما اینکه کدام یک از آنها دروازبان اول باشد نظر کارد فنی است و من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم.

او با اشاره به دوران بازی خودش گفت: زمانی که من در استقلال بازی می کردم و غلامپور به تیم اضافه شد. من تصمیم گرفتم که بخاطر اینکه در کنار هم بودن ما باعث پایین آمدن کیفیت کار هر دو می شود، از استقلال جدا شوم. تا به استقلال هم لطمه ای وارد نشود. در مورد این سه نفر هم خودشان باید تصمیم بگیرند. اگر من جای طالب لو و فروزان بودم از استقلال می رفتم

بابازاده در پایان گفت: امیدوارم که استقلال فصل خوبی را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه این تیم در دو فصل نتوانست نتایج خوبی را به دست نیآورد. امیدوارم تغییر و تحولات جدید بتواند هوادارها را به استادوم بیاورد و با استقلال آشتی دهد./ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر