1

گفتگوی تلفنی بمب بعدی استقلالی ها با مظلومی

  • کد خبر : 164293
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

هافبک سابق استقلال در گفتگوی تلفنی با سرمربی این تیم از وی فرصت یک هفته ای خواسته و تاکید کرد: «تصمیم گرفتم در آرامش کامل تیم جدیدم را انتخاب کنم.»

گفتگوی تلفنی مظلومی و تیموریان خبری نبود که از دید رسانه‌ها پنهان بماند. پرویز که می‌خواهد تیمش را در خط میانی استحکام بیشتری ببخشد دست گذاشته روی تیموریان و انتظار می‌کشد مذاکراتش با این بازیکن به نتیجه برسد.

آندو در گفتگویی که با مظلومی داشته یک هفته از سرمربی جدید آبی‌ها فرصت خواسته است. فرصتی که برای تفکر بیشتر روی این پیشنهاد است.

برخی رسانه‌ها به محض آنکه شنیدند تیموریان و مظلومی با هم گفتگو کردند علت درخواست یک هفته‌ای آندو را ریشه در اتفاقات فصل گذشته دانستند.

هر چند که موضوع پیشنهادی که از قطر برای کاپیتان تیم ملی ایران آمده نیز اهمیت بسیاری دارد و نباید از آن غافل بود. بعد از این تماس گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال بازگشت تیموریان به استقلال شده است.

برخی اعتقاد دارند که اگر اتفاقات فصل پیش رخ ندهد تیموریان به استقلال بازمی‌گردد و برخی هم بر این باورند که آندو در روزهای آتی با تیم قطری به توافق خواهد رسید.

درستی یا نادرستی گمانه‌زنی‌ها وقتی مشخص می‌شود که آندو به باشگاه استقلال برود و پای میز مذاکره با مسئولان این باشگاه بنشیند. همه چیز می‌تواند در نشست رودررو با مسئولان این باشگاه تعیین شود و آندو هر آنچه می‌خواهد را به مسئولان باشگاه استقلال ارائه دهد.

میان تیموریان و باشگاه استقلال قدری فاصله افتاده که این وضعیت ناشی از اتفاقات فصل پیش است. با این حال آندو به این دلیل که خود را جزیی از استقلال می‌داند شاید بازگرداندنش به استقلال کار چندان دشواری نباشد.

سیگنال‌های مثبتی که از سوی تیموریان به مظلومی ارسال شده در واقع سرمربی استقلال را امیدوار کرده که در روزهای آتی بتواند نظر مساعد شماره ۱۴ را به سوی خود جلب کند.

استقلال اکنون دو جای خالی دارد که شاید تا انتهای هفته آینده این دو جای خالی برای بازگرداندن تیموریان به استقلال حفظ شود و در نهایت مظلومی با علم به اینکه آندو را دارد یا ندارد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

البته یارگیران باشگاه استقلال باید بدانند که فقط مساله پیشنهاد تیموریان از قطر در میان نیست و باشگاه تراکتورسازی نیز یکی از تیم‌هایی است که سخت به دنبال تمدید قرارداد تیموریان است.

آندو دلبستگی‌هایی هم به تیم تراکتورسازی پیدا کرده و شاید در نهایت او را برخلاف آنچه انتظار می‌رود نه در قطر ببینیم و نه در استقلال و این تراکتورسازی باشد که برنده بازی جذب او در نقل و انتقالات لقب بگیرد.

نهایت زمانی که می‌شود برای تعیین تیم تیموریان در ذهن متصور بود انتهای هفته آتی است. تا آن روز مشخص می‌شود که مقصد این بازیکن کجا است و فصل آینده را در کدام تیم توپ خواهد زد.

آندو در این باره حرف‌های کوتاهی هم می‌زند. او می‌گوید: «تصمیم گرفتم در آرامش کامل تیم جدیدم را انتخاب کنم. این روزها از من کمتر مصاحبه می‌بینید که دلیلش همین است.»

وی تاکید کرد: «حقیقت این است که هم از استقلال پیشنهاد دارم هم از تراکتورسازی و هم از قطر. همه چیز را به آینده موکول می‌کنم و انتظار دارم که دوستان رسانه‌ای هم درباره تیم بعدی‌ام گمانه‌زنی نکنند. همه چیز به زودی مشخص می‌شود.»

البته نقش سرژیک تیموریان، برادر آندرانیک تیموریان نیز در انتخاب تیم آینده آندو بسیار کلیدی است. سرژیک که خود سال‌ها برای استقلال بازی کرده مذاکرات را با تیم‌های خواهان آندو پی می‌گیرد و می‌کوشد تصمیمی اتخاذ کند که برای برادرش بهترین باشد.

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر