2

خبر خوش برای هواداران آبی

  • کد خبر : 164321
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۱۲

استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات، تا الان یکی از فعال‌ترین‌ها بوده و آنچه از اتفاقات این باشگاه مشخص است، اینکه پرویز مظلومی قصد دارد تیمی جوان شده را راهی مسابقات لیگ کند.

در مقایسه‌ای میان بازیکنان جدا شده و آنهایی که به جمع آبی‌پوشان اضافه شده‌اند، این نکته کاملاً مشخص است. هر چند هنوز زمان نقل و انتقالات ادامه دارد و استقلال هم به طور کامل برای فصل آینده بسته نشده، اما در این مطلب مقایسه‌ای داریم میان بازیکنان فصل قبل و فصل آینده استقلال.

تغییر صددرصدی در خط دروازه
فصل گذشته استقلال سه دروازه‌بان داشت که به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از آنها در تیم فصل آینده جایی نداشته باشند. جدایی محسن فروزان و فرزین گروسیان به عنوان دروازه‌بان‌های اول و سوم تیم قطعی شده و وحید طالب‌لو هم لب مرز است. با آمدن رحمتی، مسئولان استقلال شاید شرایط جدایی طالب‌لو را هم فراهم کنند تا از بروز مشکل و حاشیه‌ میان این دو بازیکن جلوگیری کنند. در این صورت، یک گلر دوم به جای طالب‌لو می‌آید و یک دروازه‌بان در رده سنی امید هم جای گروسیان را می‌گیرد.

حاج‌محمدی به جای صادقی
پرویز مظلومی برای قلب خط دفاع خود، تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی دارد. اولین قدم هم جذب امین حاج‌محمدی به جای امیرحسین صادقی بود. هر چند حنیف‌ عمران‌زاده بازیکن استقلال است، اما بازی کردن یا نیمکت‌نشینی او ارتباط به آمدن یا نیامدن سیدجلال حسینی دارد. مظلومی قصد دارد سیدجلال و حاج‌محمدی را در مرکز خط دفاعی تیمش به کار گیرد و میثم مجیدی و فخرالدینی را هم در چپ و راست به زمین بفرستد. خط دفاعی استقلال آن قدر در فصل گذشته پرحرف و حدیث بود که مظلومی تصمیم به ایجاد این تغییرات اساسی گرفته است. هاشم بیک‌زاده هم مدافع جدا شده آبی‌هاست.

خط هافبک دگرگون شده
محور اصلی حملات استقلال در فصل گذشته، جاسم کرار بود. بازیکنی که از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد اما اخلاق و جنجال‌های او از یک سو و رقم پیشنهادی‌اش از سوی دیگر، باعث شده مظلومی در مورد او مردد شود. حتی اگر کرار رفتنی باشد، امید ابراهیمی به احتمال فراوان آبی‌پوش می‌ماند. خسرو حیدری، خرسندنیا و رمضانی هم ماندنی هستند و یعقوب کریمی هم به احتمال بسیار دوباره برای استقلال بازی می‌کند. روزبه ‌چشمی، خرید خوبی برای استقلال محسوب می‌شود زیرا فصل قبل، جزو خوب‌های لیگ بود. وزنه‌های اصلی در خط میانی آبی‌ها، خسرو حیدری و امید ابراهیمی هستند که فصل گذشته هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. به خصوص امید ابراهیمی که با وجود قرار داشتن در پست هافبک دفاعی، ۹ گل به ثمر رساند که آمار بسیار مطلوبی به حساب می‌آید. دوندگی و جوانی خرسندنیا و همین طور روزبه چشمی هم می‌تواند مایه دلگرمی پرویزخان باشد. میلاد نوری هم در این پست از جمع آبی‌پوشان جدا شده است.

خط حمله استقلال و دو تغییر
هر چند عملکرد رضا عنایتی در نیم‌فصل دوم فصل قبل، بد نبود و برای استقلال عملکرد قابل قبولی داشت، اما دیگر در استقلال نخواهد بود. میلاد سلیمان‌فلاح که نیمکت‌نشین بود هم دیگر جدا شده از جمع ‌آبی‌پوشان است. سجاد شهباززاده، آرش برهانی، جابر انصاری، محسن کریمی و احتمالاً مسعود حسن‌زاده، مهاجمان استقلال در فصل آینده هستند. ترکیبی که بیشتر جوان بوده و از قدرت دوندگی، فضاسازی و گلزنی خوبی برخوردار هستند. شهباززاده که یک مهاجم باهوش و تمام‌کننده است، آرش برهانی به احتمال فراوان به صورت یار تعویضی وارد زمین می‌شود، محسن کریمی و جابر انصاری انگیزه‌های بالایی برای نشان دادن خود در استقلال دارند و اگر مسعود حسن‌زاده هم به جمع آنها اضافه شود، جمع خط حمله استقلال تکمیل می‌شود و قدرت آنها بالاتر می‌رود. مظلومی در خط حمله تیمش، فقط دو جابه‌جایی داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164321

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امیدوارم استقلال یک مهاجم تمام عیاری در سطح اول لیگ مثل ادینهو جذب کند تا امسال مثل فصل قبل از گلزنی رنج نبریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر