2

جلسه غیر علنی برای انتخاب علی دایی!

  • کد خبر : 164326
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

عضو هیات مدیره ملوان درباره جلسه تصمیم گیری برای انتخاب دایی به عنوان سرمربی این تیم گفت: احتمالا این جلسه به صورت غیر علنی برگزار شده است، چرا که هیچ یک از اعضای هیات مدیره در آن حاضر نبودند.

محمود آذرگون در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره خبر حضور علی دایی روی نیمکت فصل آینده ملوان، اظها‌ر کرد: حضور علی دایی وعده ای است که داریوش بهشتی، مالک جدید این تیم به هو‌اد‌ا‌ران داده و احتمالا به دنبال این است که او را به انزلی بیاورد، اما از حضور قطعی او در انزلی اطلاعی ندارم.

عضو هیات مدیره ملوان در پاسخ به این سوال که آیا روز گذشته (پنجشنبه) جلسه‌ای درباره انتخاب سرمربی برگزار شده؟ تصریح کرد: دیروز جلسه‌ای را درباره مالکیت ملوان برگزار کردیم و به توافق رسیدیم که بهشتی عهده ‌دار‌ مسئولیت این تیم شود، اما درباره سرمربی احتمالا جلسه‌ای غیر علنی در خارج از باشگاه ملوان برگزار شده است.

رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش درباره جذب بازیکنان سرباز برای حضور در ملوان، گفت: از فصل گذشته چند بازیکن در تیم این فصل حضور دارند، مانند آرش افشین، حسین ماهینی، مهرآزما و … که چند بازیکن هم در این فصل به آنها اضافه خواهند شد. درباره بازیکنان سرباز که کارت‌های پایان خدمت‌شان ابطال شده است تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح تصمیم گیری می‌کند که در چه تیمی بازی کنند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: باشگاه‌هایی که سهمیه نظامی دارند، فقط می‌توانند با بازیکنانی که زمان سربازی‌شان فرا رسیده است توافق انجام دهند، اما حضور بازیکنان مشکل دار مانند سروش رفیعی، بختیار رحمانی و … که گفته می‌شود با تراکتورسازی توافق کرده‌اند، صحت ندارد و تر‌بیت ‌بدنی تصمیم می‌گیرد که آنها در چه تیمی بازی کنند.

آذرگون درباره شرایط و برنامه‌های حضور بهشتی در ملوان، اظها‌ر کرد: طبق توافقات صورت گرفته، بهشتی باید بدهی‌های فصل قبل را پرداخت کند، همچنین هزینه‌های جاری این فصل را هم تا اتمام مسابقات لیگ برتر تامین کند. هنوز به طور کامل درباره برنامه‌های بهشتی در این تیم تصمیم گیری نشده است، چرا که تا الان هم بخش زیادی از زمان آماده سازی تیم را از دست داده‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم که او درباره سرمربی و بازیکنان تصمیم گیری کند و سپس جزئیات مالکیت او در ملوان را مشخص کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164326

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر