1

آقای مظلومی؛ استقلال با این تیم قهرمان نمی‌شود

  • کد خبر : 164336
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

مدیرعامل سابق آبی‌پوشان گفت: من نه با امیر قلعه‌نویی اختلافی دارم و نه با افشارزاده مشکلی داشته‌ام.

علی فتح‌الله‌زاده که با دوربین برنامه ورزش و مردم مصاحبه می‌کرد، در خصوص وضعیت جسمانی‌اش اظهار داشت: من هفته گذشته برای پرواز با پاراگلایدر به ارتفاع رفته بودم اما پس از بازگشت راننده مسیر را اشتباه رفت و همین رفت و برگشتی که در کوه انجام دادیم باعث شد در بیمارستان بستری شوم.

وی در مورد شرایط استقلال تصریح کرد: من ۱۹ سال در استقلال مدیریت کردم. ۲ تیم استقلال و پرسپولیس پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند که باید کارکردهای خوبی در آن داشت. خود را بچه استقلال می‌دانم چون در آنجا بزرگ شدم و امیدوارم این تیم هم نتیجه بگیرد.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص اینکه آیا دوست دارد او را با لقب شوالیه صدا کنند، گفت: من بیشتر دوست دارم هواداران من را با لقب حاجی صدا کنند. استقلال تیم اول من است و حالا چون آذری‌ زبان هم هستم تراکتورسازی به عنوان تیم دوم را دوست دارم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه هم اکنون چه کارهایی انجام می‌دهد،‌ گفت: کار رسانه‌ای خود را انجام می‌دهم و از استقلال هم دور نیستم. هم اکنون تلفن همراه من را نگاه کنید. بیش از ۱۰۰ هزار پیامک در خصوص استقلال وجود دارد. من با استقلال بزرگ شدم و هر کاری که بتواند در خصوص موفقیت این تیم صورت بگیرد، انجام می‌دهم.

وی در مورد اینکه آیا با قلعه‌نویی مشکلی دارد، گفت: من با قلعه‌نویی هیچ مشکلی ندارم. سال گذشته او مصاحبه‌ای انجام داد که از چارچوب تیم خارج شده بود و واقعا باید جواب او را می‌دادم. به هر حال یک نفر تیم را باید جمع کند. دیدید که محترمانه هم جواب دادم و مشکلی وجود ندارد. زمانی هم که در بستر بیماری بودم قلعه‌نویی به عیادتم آمد.

مدیرعامل سابق آبی‌پوشان در خصوص اینکه آیا با افشارزاده اختلافی دارد، تاکید کرد: به هیچ عنوان اینگونه نیست. به من هر وقت گفتند برو بدون هیچ مشکلی می‌روم و حاشیه‌ای درست نمی‌کنم. سال گذشته هم وقتی قرار شد افشارزاده به جای من بیاید این کار را انجام دادم و مشکلی با این موضوع ندارم.

وی در مورد اینکه افشارزاده می‌تواند موفق باشد، گفت: یک نفر در استقلال می‌خواهد که پای این تیم بایستد. افشارزاده کار سختی دارد یا باید به او پول بدهند یا او مدیریت کند. هر چیزی که می‌خواهد هم داشته باشد و آدم‌های خود را بیاورد. استقلال و پرسپولیس متوسط بسته شده‌اند. ما هر سال در فصل نقل و انتقالات تلاش می‌کردیم تا تیم قدرتمندی ببندیم اما هم اکنون این رقابت وجود ندارد. ما هم پول نداشتیم اما با چک و وعده و وعید می‌توان تیم را بست. اگر استقلال و پرسپولیس نتیجه نگیرند شرایط دشوار می‌شود زیرا تحمل هواداران سر آمده است. توصیه می‌کنم به هر نحوی که شده جاسم کرار و امید ابراهیمی در تیم استقلال حفظ شود چرا که در غیر این صورت با مشکل روبرو می‌شود.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص اینکه فصل پیش این تیم با چه مشکلاتی روبه‌رو بوده،‌گفت: وقتی شما بهترین اجناس را در اختیار دارید اما یک جنس درجه دو تمام کار را خراب می‌کند. شرایط استقلال هم اینگونه بود. در سال گذشته در تیم همدلی دیده نمی‌شد. بازیکنان هوای هم را نداشتند که این موضوع باعث شده بود تا به آفتی برای استقلال تبدیل شود.

وی در خصوص شایعاتی که در خصوص بودجه آبی‌پوشان مطرح می‌شود، یادآور شد: به خاطر دارم سال گذشته در جلسه‌ای که با آقای ترکان نماینده دولت داشتیم، او به من گفت استقلال و پرسپولیس هر کدام ۵۰ میلیارد هزینه می‌کنند. زمانی که این موضوع را شنیدم یک لحظه مات و مبهوت ماندم که این رقم را از کجا آورده است؟! ما با دست خالی بازی می‌کردیم و قهرمان لیگ می‌شدیم. من گفتم شما به من ۵ میلیارد پول بدهید من بهترین عملکرد را در مدیریت خواهم داشت چه برسد به ۵۰ میلیارد.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه برای صحبت‌هایش ضمانت اجرایی هم دارد تصریح کرد: کارنامه من ضمانت من است.و ۱۱ سال در لیگ مدیریت کردم. ۷ عنوان قهرمانی به دست آوردم که ۴ بار در لیگ برتر بوده و ۳ بار هم جام حذفی. یک نائب قهرمانی و دو مقام سومی هم در آسیا به دست آوردم. آخرین باری هم که برای استقلال بودجه گرفتم به یاد دارم ۳ میلیارد بود. در حالی که اگر ۱۰ میلیارد می‌دادند ۷ یا ۸ میلیارد سود می‌کردیم.

وی در خصوص حضور پرویز مظلومی به عنوان سرمربی در تیم استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌دانم مظلومی با چه ضمانتی تیم را تحویل گرفته است آنهم در صورتی که هنوز مدیرعامل نیست. مشخص نیست افشارزاده چه کار است. مشاور وزیر است یا مدیرعامل باشگاه استقلال؟! در حالی که استقلال یک نفر را می‌خواهد که تمام وقت بایستد و کار کند. اگر به جای افشارزاده بودم می‌گفتم اجازه دهید هیأت مدیره خودم را بیاورم تا ساز مخالفی زده نشود. دو تیم استقلال و پرسپولیس در این فصل بلاتکلیف هستند و باید شرایط آنها بهتر شود.

فارس/مدیرعامل سابق استقلال در خصوص اینکه آیا به دنبال صندلی مدیریت این باشگاه است یا خیر،‌گفت: من به دوستان هم گفتم برای استقلال یک دوره بیشتر توان ندارم. سنی از من گذشته و باید جایم را به جوانان بدهم. من استقلال را برای یک دوره سه ساله می‌خواهم آن هم با کسانی که حامی من باشند. از همه لحاظ می‌گویم چه وزیر و چه افراد دیگر که در کنار تیم هستند. تیم را دوم و سوم آسیا کرده‌ام و فقط مانده قهرمانی قاره کهن را به دست آورم و خداحافظ کنم اما نمی‌خواهم در هر شرایطی بیایم تا بسوزم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه مظلومی می‌تواند استقلال را موفق کند، تصریح کرد: همانطور که من دوست دارم به استقلال بیایم اما به هر قیمتی حاضر نمی‌شوم مظلومی هم به هر قیمتی نباید حاضر شود. او به دلیل اینکه پست بگیرد نباید هر چیزی را بپذیرد. می‌گویند هر چیزی که مظلومی خواسته جذب کرده‌ایم. آیا واقعا این موضوع بوده است؟! آیا مظلومی این بازیکنان را می‌خواست؟! با این بازیکنان تیم قهرمان نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164336

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر