1

نکونام علیه باشگاه استقلال افشاگری کرد

  • کد خبر : 164447
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

جواد نکونام سکوت خود را درباره استقلال شکست.

پرویز مظلومی از اولین روز بازگشت خود به این تیم گفت می‌خواهد این بازیکن را برگرداند اما نکونام می‌گوید سرمربی استقلال غیر از یک باری که تماس گرفت، دیگر تماسی با او نداشت. کاپیتان سابق تیم ‌ملی البته چند بار تکرار می‌کند که هیچ ایرادی به مظلومی نمی‌گیرد و به سلیقه‌‌اش احترام می‌گذارد.

آقای نکونام، این روزها در اسپانیا خوش می‌گذرد؟ بعضی از رسانه‌ها از حضور شما در این کشور خبر داده‌اند.
(خنده) من در اسپانیا نیستم و در ایران حضور دارم. مدت‌‌هاست که در تهران هستم.

در این مدت هم به اسپانیا نرفته‌اید؟
نه، من بعد از پایان بازی‌های لیگ دسته دوم اسپانیا به ایران برگشتم. از آن موقع هم از کشور خارج نشده‌ام.

پرویز مظلومی در یک برنامه ورزشی گفت که در اسپانیا بودید، با شما حرف زده و هر روز با شما در تماس است.
نه، من در ایران بودم که آقای مظلومی تماس گرفتند. اتفاقاً همراه با خانواده‌ام در شمال کشور بودم. اصلاً به اسپانیا سفر نکرده‌ام. نمی‌دانم چرا آقای مظلومی این حرف را زده است.

او هر روز با شما در تماس است؟
من یک نکته بگویم. از روز اولی که بحث حضور من در استقلال مطرح شد، کاملاً سکوت کردم. در این مدت آقای مظلومی لطف کردند و یک بار از طریق آقای مجید صالح با من تماس گرفتند. در آن تماس گفتند دوست داریم به استقلال بیایی که من گفتم با هم مذاکره خواهیم کرد. دیگر کاری ندارم که در این مدت چه اتفاقی افتاد و چرا آقای مظلومی یا دیگر دوستان با من تماس نگرفتند. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و می‌گویم هر کس سلیقه‌ای دارد و نباید فشاری روی افراد وجود داشته باشد. یک مربی می‌تواند با توجه به سلیقه‌‌اش بازیکن انتخاب کند و به او ایرادی نمی‌توان گرفت.

در این مدت که شما سکوت کرده بودید، مدام می‌گفتند با نکونام در حال مذاکره هستیم و او را می‌خواهیم.
همان‌ طور که گفتم آقای مظلومی در این مدت یک بار با من تماس گرفت و پس از آن دیگری خبری نشد. کسی هم از باشگاه با من تماسی نگرفته است. فقط یکی از بازیکنان به من زنگ زد و گفت باشگاه تو را می‌خواهد که گفتم اگر تماس بگیرند و دعوتم کنند، در خدمت‌شان هستم و برای مذاکره می‌روم ولی خبری نشد و من هم اصلاً ناراحت نیستم چون همان‌ طور که گفتم، توقعی ندارم و مربی می‌تواند با توجه به سلیقه‌‌اش عمل کند. فقط یک گلایه دارم که اینجا مطرح می‌کنم.

چه گلایه‌ای؟
خواهش می‌کنم حقیقت را به مردم بگویند. من دوست نداشتم حرف بزنم ولی وقتی متوجه شدم این حرف‌ها را می‌زنند و می‌گویند ما مدام با نکونام در تماس هستیم، فقط خواستم برای طرفداران رفع ابهام شود. درست این است که حقیقت را به هواداران بگویند.

خیلی‌ها از علاقه شما به بازگشت به استقلال خبر داشتند اما چنین اتفاقی نیفتاد.
همه ما یک روز می‌آییم و می‌رویم، این استقلال است که برای مردم اهمیت دارد. امیدوارم تیم بهترین نتایج را بگیرد و بهترین بازیکنان را جذب کند. چه باشم و چه نباشم، برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم. من طرفدار استقلال هستم نه شخص. هر کس به این تیم بیاید، دوباره طرفدارش خواهم بود و برایم فرقی نمی‌کند. امیدوارم استقلال فصل خوبی را سپری کند و نتایج خوبی به ‌دست بیاورد تا دل مردم شاد شود.

درباره تیم جدید شما بحث زیاد است. سرانجام به کدام تیم می‌روید؟
در حال حاضر بازیکن اوساسونا هستم و با این تیم قرارداد دارم ولی احتمال جدایی‌ام بسیار زیاد است. هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام. همین جا از مربیان و باشگاه‌هایی که با من تماس گرفته‌اند، تشکر می‌کنم. به زودی در این باره تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر