1

تازه‌ترین افشاگری ویکی لیکس از آمریکا

  • کد خبر : 164477
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

بر اساس اسنادی که ویکی لیکس امروز آن را منتشر کرد، آژانس امنیت ملی آمریکا مکالمات ۲۹ مقام برجسته دولت برزیل را شنود کرده است.

بر اساس اسنادی که ویکی لیکس امروز آن را منتشر کرد، آژانس امنیت ملی آمریکا مکالمات ۲۹ مقام برجسته دولت برزیل را شنود کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اسنادی که ویکی لیکس امروز آن را منتشر کرد، آژانس امنیت ملی آمریکا مکالمات ۲۹ مقام برجسته دولت برزیل را شنود می کرد.

اسنادی که امروز ویکی لیکس آنها را منتشر کرد نشان می دهد که آژانس امنیت ملی آمریکا نه تنها مکالمات ۲۹ مقام دولت برزیل را شنود می کرد بلکه به جاسوسی اقتصادی از این کشور نیز مباردت نموده بود.

«جولیان اسانژ» سردبیر ویکی لیکس امروز پس از انتشار مطبوعاتی این اسناد گفت: اسناد منتشر شده امروز ما نشان می دهد که برای اثبات خاتمه جاسوسی از دولت های دوست راه زیادی در پیش است.

وی ادامه داد: مسئولین ارشد اقتصادی برزیل نیز تحت جاسوسی قرار داشتند که در صدر این فهرست وزراء اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برزیل قرار دارند.

«ادوارد اسنودن» افشاگر آژانس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۳ شنود و جاسوسی از مکالمه های شخصی ده ها نفر از سران کشورهای جهان از جمله رئیس جمهور برزیل را افشا کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164477

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر