2

مظلومی حرف اول و آخر را در خریدهای استقلال می‌زند

  • کد خبر : 164564
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

دستیار اول تیم فوتبال استقلال می گوید که قصد دارند امسال از وجود جوانان به خوبی استفاده کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید صالح مربی تیم استقلال تهران پس از جذب فرشید اسماعیلی در جمع خبرنگاران گفت:” بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و حسینی که بازیکن رده جوانان هستند، ضمن اینکه محسن کریمی، علیرضا رمضانی و محمدرضا خلیلی بازیکنان جوان و آینده دار استقلال هستند. در این بین ۶ ملی پوش جوانان وجود دارد من خودم مربی آنها بودم. این بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه می توانند آینده فوتبال ایران را رقم بزنند.”

 

وی افزود:” اگر تیم ها جوانگرایی را ادامه دهند می توانند تیم خوبی داشته باشند. از سازمان لیگ و مسوولین تشکر می کنم که باعث شدند بازیکنان جوان اضافه شوند.”

 

صالح در مورد حضور فرشید اسماعیلی در استقلال عنوان کرد: “فرشید بازیکن ملی پوش لیگ یکی است. جز این بازیکن، بهنام برزای و روزبه هم توانسته اند سوابق زیادی کسب کنند. این بازیکنان که پشتوانه فوتبال ما هستند، اگر بتوانیم این ها به جایگاهی مناسب برسانیم، می توانیم تیم موفقی داشته باشیم.”

 

مربی استقلال ادامه داد: “من معتقدم سیستم سازمان لیگ ما دارد به سمتی می رود که ما هم بتوانیم میانگین سنی خود را پایین بیاوریم تا جوانان توانایی های خود را به سمت شکوفایی هدایت کنیم تا ان شاءالله به طور تدریجی بازیکنان جوان را در کنار نفرات خوب ملی پوش به اوج برسانیم. اینکه می گویم آینده یک سال و دو سال نیست. باید به آینده دورتر نگاه کنیم تا این بازیکنان جوان و خوب را ملی پوش کنیم و به جایگاه های خوبی برسانیم.”

 

وی در مورد انتقاد هایی که علیه وی می شود، تصریح کرد:” من اهل این نیستم که وارد حاشیه بشوم. من در کنار قلعه نویی و ابراهیم زاده هم بودم و مقام خوبی کسب کردیم. خودم هم یک سال سرمربی سایپا بودم و فکر می کنم تیمم در آن سال نسبت به سال قبل از آن  پیشرفت خوبی داشت. بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده و جابر انصاری در آن سال در سایپا حضور داشتند و سابقه من مشخص است ولی در نهایت باید انتقاد پذیرفت و به حرف دیگران احترام گذاشت.”

 

وی در مورد لیست مورد نظر استقلال گفت: “ما با بازیکنان زیادی صحبت کرده ایم. پروسه تیم بستن مسیری دارد. ما باید به نیازها و شرایط باشگاه نگاه کنیم. خود مظلومی به عنوان نفر اول در این قضیه فعالیت می کند و اولین نفر در این باره نظر می دهد.”

 

صالح تصریح کرد: “فردا تمرین تعطیل است و قصد داریم یک بازی بین بازیکنانمان برگزار کنیم و بیشتر از بازیکنان جوان و کم تجربه استفاده کنیم.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164564

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر