1

هیچ مذاکره ای با دایی و قلعه‌نویی نداشتیم

  • کد خبر : 164627
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: با توجه به شرایطی که در لیگ آینده، پیکان دارد، قرار نیست مثل قبل باشیم، تاکنون هم هیچ بحثی راجع به هیچ یک از آقایان نداشتیم

محمود شیعی در رابطه با جلسه ویژه مربوط به رای باشگاه راه آهن که دیروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد گفت: جلسه خوبی بود که سه ساعت به طول انجامید، به هرحال چون قرار بود این جلسه ویژه باشد پس باید در آن مطالب و مستندات جدیدی ارائه می شد که این اتفاق نیفتاد، طبق ماده ۵۱ آئین نامه انضباطی، با توجه به ارائه اسناد و مدارک جدید باید این جلسه تشکیل می شد، حکم داده شده قطعی بوده و راه آهنی ها هم گفته بودند اسناد جدیدی ارائه می کنند و کمیته استیناف هم عنوان کرد این جلسه شکل بگیرد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه نماینده دادستانی هم بودند، چون هیچ سند و مدرک جدیدی از سوی آنها ارائه نشد، استیناف موارد فقط قانونی که در رای بود را توضیح دادندو در مجموع می توان گفت جلسه هیچ چیز جدیدی نداشت و حول محور رای کمیته استیناف و توضیح در مورد آن بود. هر سه طرف حاضر نیز به صحبت پرداختند و اعضای کمیته هم به طور کامل از رای دفاع کردند. حال باید منتظر بمانیم و رای نهایی در این زمینه را بشنویم.

 

مدیرعامل پیکان در رابطه با از بین رفتن زمان برای آماده سازی این تیم گفت: قطعا در حال حاضر زمان برای ما در حال از دست رفتن است، به همین از کمیته خواستیم هرچه سریعتر رای را صادر کند تا بتوانیم زودتر به برنامه های مان برسیم، البته ما هم دست روی دست نگذاشتیم و با امیدهای مان مشغول تمرین هستیم تا بتوانیم در نهایت تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

 

شیعی در ادامه راجع به برنامه کاری این تیم در لیگ آینده گفت: روال کاری ما با سال گذشته بسیار متفاوت خواهد بود، امسال می خواهیم با بودجه پایین و تیمی جوان پا به مسابقات بگذاریم، اصلا هم عجله ای نداریم که بخواهیم به مقامی دست پیدا کنیم، کسب رتبه ای بین هشتم تا دهم برای ما خیلی خوب است چرا که برنامه ای سه ساله داریم و می خواهیم مطابق آن عمل کنیم، کارمان را هم شروع کردیم و با توجه به جلسه ای که دیشب داشتیم هم مطمئن هستیم که در لیگ خواهیم بود.

 

وی در پایان راجع به صحبت هایی مبنی بر مذاکره با علی دایی و یا امیر قلعه نویی برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده گفت: با توجه به شرایطی که در لیگ آینده، پیکان دارد، قرار نیست مثل قبل باشیم، تاکنون هم هیچ بحثی راجع به هیچ یک از آقایان نداشتیم و می توانم بگویم تمام این صحبت ها گمانه زنی است. راجع به بازیکنان مورد استفاده نیز باید بگویم ما امسال محدودیت بودجه ای داریم و می خواهیم از جوان ها استفاده کنیم.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164627

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر