3

شوک جدید به لیگ برتر/ راه‌آهن به جای سایپا در لیگ برتر!

  • کد خبر : 164658
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

نماینده کرج در مجلس گفت که هفته آینده جلسه مهمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسوولان تیم فوتبال سایپا و استان البرز برگزار می شود تا تکلیف ماندن یا نماندن این تیم در البرز مشخص شود.

محمد جواد کولیوند عصر دوشنبه در نشست کانون مربیان فوتبال استان البرز که در هیات فوتبال استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم راه آهن از سوی سرمایه گذاری در اشتهارد در حال خریداری است و امکان اینکه به جای سایپا جایگزین شود، وجود دارد.
وی با اشاره به جلسات با اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا، گفت: در این جلسات ازکارهایی که برای این تیم در استان صورت نگرفته، شرمنده می شدیم. ما ۷۰ درصد خواسته های سایپا را برآورده نکردیم.
کولیوند تصریح کرد: داشتن تیم لیگ برتری برای هر استان، باعث می شود که نام استان در فضای رسانه ای باقی بماند. تیم هایی که در لیگ برتر در استان ها هستند نیز خواسته هایی دارند که باید برای آنان تامین شود که ما نتوانستیم نیازهای سایپا را در البرز رفع کنیم.
وی افزود: ما دو جلسه با وزیر ورزش در این خصوص داشتیم، مکاتباتی هم داشتیم و وزیر هم مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده بود، اما سایپا از معاون اول رییس جمهوری دستور گرفته بود که به تهران منتقل شود.
کولیوند تصریح کرد: اگر سایپا در استان البرز بماند، شروطی خواهد داشت که باید از آن آگاه باشیم و از سویی تلاش نمایندگان برای حفظ این تیم در استان است.
عزیز اکبریان دیگر نماینده کرج نیز در این نشست با تاکید بر اینکه خودمان نخواستیم سایپا در البرز بماند، گفت: ما حیثیت سایپا را در طول یکسال در استان البرز بردیم و خودمان نخواستیم در استان بماند.
وی افزود: من از سایپا حمایت کردم و در استان متهم شدم. می گفتند که سایپا به چه دردی می خورد و باید از استان برود و آنقدر فشار آوردند که این اتفاق افتاد. در رسانه های استان علیه سایپا نوشتیم و مدیران سایپا به این نتیجه رسیدند که ماندن در استان البرز به مصلحت نیست.
وی با تاکید بر اینکه موافق ماندن سایپا در استان البرز هستیم، گفت: البته اگر سایپا هم در استان نماند دنیا به آخر نمی رسد. باید تیم های دیگر در استان تقویت شود. امابهرحال تمام توان خود را برای حفظ سایپا در استان بکار می گیریم. بارها به ما گفته اند که بازیکنان سایپا دوست دارند در تهران باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر