1

واکنش های جدید باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات

  • کد خبر : 164670
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۱۶

آخرین اخبار لیگ برتر حکایت از تلاش فراوان تیم ها برای آماده سازی دارد. اما بهانه ها و اختلافات در فصل نقل و انتقالات هم چنان پا برجاست.

تیم های لیگ برتری هم چنان در حال آماده سازی هستند و بازار نقل و انتقالات در لیگ برتر همچنان داغ داغ است.
سایپا زیر بار نرفت
با وجود همه مخالفت ها، مجید عیوبی و غلام رضا رضایی قرارداد خود را با تیم سایپا در هیات فوتبال تهران ثبت کردند. در حالی که به نظر می رسید جلوی ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان تیم سایپا در تهران را گرفته اند اما باز هم بازیکنان این تیم برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال تهران مراجعه می کنند. در همین راستا دقایقی قبل غلام رضا رضایی و مجید عیوبی به همراه نماینده باشگاه سایپا و با در دست داشتن مجوز رسمی از فدراسیون و شخص علی کفاشیان قرارداد خود را با این تیم در هیات تهران ثبت کرده و رسما سایپایی شدند.
مرزبان به خاطر پیکان، پدیده را ترک کرد
با خبر شدیم دلیل اختلاف مسئولان تیم پدیده با مرزبان بهانه ای است تا وی این تیم را ترک و راهی پیکان شود. درجلسه مشترک علیرضا مرزبان با مسئولان تیم پدیده دو طرف به قطع همکاری رضایت دادند. گویا وی اخیرا بهانه گیری هایی می کند در همین خصوص از یکی از نزدیکان باشگاه پیکان نیز شنیدیم وی کارش با این تیم تمام شده است و تنها مذاکرات پایانی باقی مانده است و مسئولان پیکان برای رعایت اصول اخلاقی منتظر هستند مرزبان اول از پدیده جدا شود و سپس این خبر را اعلام کنند. به این ترتیب با توجه به پیشنهادی که پیکانی ها قبل از پایان فصل قبل به مرزبان برای هدایت تیمشان داده بودند بعید نیست وی بار دیگر راهی این تیم شود. چرا که مذاکرات دو طرف در آن زمان به دلیل سقوط پیکان نیمه کاره رها شد.
واکنش هیات مدیره به ناراحتی فرکی
شایعه ناراحتی سرمربی تیم سپاهان از وضعیت این تیم اعضای هیات مدیره را ناراحت و وادار به واکنش کرد. شایعه ناراحتی فرکی از وضعیت تیم سپاهان مسئولان این تیم را حساس کرد و نسبت به این موضوع عکس العمل نشان دادند. در همین خصوص شنیدیم مدیرعامل تیم سپاهان در گفتگو با فرکی نسبت به حساسیت اعضای هیات مدیره به او تذکر داده اند. البته فرکی هم عنوان کرد مشکلی با شراط موجود ندارد و این موضوع ساخته و پرداخته برخی افراد است که سندیت ندارد. پیش از این شایعه شده بود فرکی از نحوه یارگیری در تیم سپاهان راضی نیست و نسبت به این موضوع اعتراض کرده که از سوی این مربی تکذیب شد.
یحیی پایه ها را ارزیابی می کند
سرمربی ذوب آهن برای تقویت تیم خود و استفاده از پتانسیل باشگاه، بازیکنان تیم های پایه ذوب آهن را مورد ارزیابی قرار می دهد.یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن از تیم های پایه باشگاه ذوب آهن برنامه دارد. این مربی در طول هفته جاری بازیکنانی را که از تیم های پایه توسط مربیان پایه ذوب آهن معرفی شدند می بیند تا در صورت تایید به تیم بزرگسالان منتقل کند.در حال حاضر ۹ بازیکن از این تیم ها به گل محمدی معرفی شدند و از امروز در تمرینات ذوب آهن شرکت می کنند تا از سوی این مربی ارزیابی شوند.
حریف ذوب مشخص شد
اولین حریف تدارکاتی ذوب آهن در اردوی ترکیه مشخص شد و این تیم به مصاف حریفش می رود.اولین حریف تدارکاتی تیم ذوب آهن در ترکیه مشخص شد و شاگردان یحیی گل محمدی در ۲۰ تیرماه رودر روی تیم فنر باغچه قرار می گیرند.به این ترتیب با عزیمت تیم ذوب اهن در ۱۸ تیر به کمپ بلو دیدار دوستانه تیم های ذوب آهن و فنر باغچه نیز بیستم تیرماه در ورزشگاه دوزچه که در حد فاصل کمپ (کمپ تمرینی ذوب آهن) و شهر استانبول قرار دارد برگزار خواهد شد.
اردوی استقلال لغو شد
اردوی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کمپ نساجی شهر بروجرد لغو و در کمپ ورزشی پردیس شهر کرج برگزار خواهد شد.گویا مسئولان کمپ نساجی بروجرد رقم قرارداد مورد توافق خود را تغییر و پیشنهاد بالاتری به این باشگاه دادند. از این رو این تیم محل اردو را تغییر داد و برای برگزاری اردوی آماده سازی خود دیروز به جای بروجرد به شهر کرج سفر کردند.به این ترتیب عصر روز گذشته کاروان استقلال خوزستان امروز راس ساعت ۲۰:۰۰ از طریق فرودگاه اهواز راهی تهران شد و از امروز تمرینات آماده سازی خود را ، در پردیس کرج آغاز خواهد کرد.این اردو تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.
فولاد در تهران واگذار می شود
 تیم فولاد نوین و استقلال اهواز به توافق نهایی رسیدند و بالاخره برادران شفیع زاده برای خرید امتیاز این تیم مسمم شدند. از این رو مدارک اتنقال امتیاز دسته دومی استقلال به فولادی ها تحویل داده شد تا مراحل انتقال امتیاز در کارخانه فولاد در تهران انجام شود و سپس با ثبت در هیات فوتبال خوزستان رسمیت پیدا کند تا این تیم از این پس در لیگ برتر فعالیت کند.
yjc.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164670

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر