1

حمایت انقلاب اسلامی از مظلومان منوط به هیچ توافقی نخواهد بود

  • کد خبر : 164716
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

حفظ روحیه سازش‌ناپذیری با ظالمان محور مهم و لاینفک آرمان‌های جمهوری اسلامی است و براساس این آرمان‌ها حمایت انقلاب اسلامی از مظلومان منوط به هیچ شرط و توافقی نخواهد بود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ روحیه سازش‌ناپذیری با ظالمان محور مهم و لاینفک آرمان‌های جمهوری اسلامی است و براساس این آرمان‌ها حمایت انقلاب اسلامی از مظلومان منوط به هیچ شرط و توافقی نخواهد بود.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، با تاکید براین‌که «انقلاب اسلامی براساس تعالیم اسلام و هدایت‌های امام راحل شکل گرفته است»، اظهار کرد: یکی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان و مستضعفین است.

وی با اشاره به این‌که «در صورتی که توافق هسته‌ای حاصل شود و یا نشود راه و مبانی انقلاب همچنان ادامه دارد»، گفت: انقلاب اسلامی همواره در مقابل زیاده‌خواهی غرب، فساد و ظلم آشکاری که به مظلومان می‌شود، بویژه در مقابل ظلم اسرائیل به مردم فلسطین خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: مقابله انقلاب با روند ظالمانه اقدامات اسرائیل ادامه دارد و روح سازش و یا پذیرش ظلم تا زمانی که پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است، زنده خواهد ماند.

این نماینده مجلس روز قدس را روزی دانست که «به غرب اثبات می‌شود، انقلاب اسلامی برای بیداری جهان اسلام از پای نخواهد نشست» و تاکید کرد: جهان اسلام یک روز به انسجام کامل خواهد رسید و ریشه صهیونیست‌ها را خواهد کند. به هیچ عنوان در این مسیر تغییر دیدگاهی در آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد و حمایت از مظلومین منوط به هیچ شرط و توافقی نیست.

وی حفظ روحیه سازش‌ناپذیری با ظالمان را محور مهم و لاینفک آرمان‌های جمهوری اسلامی دانست و افزود: روز قدس روز بیداری، هوشیاری و اتحاد و انسجام مسلمانان است و نباید لحظه‌ای از آن غفلت کرد؛ چراکه دشمن هوشیار است و از هر خلاء نهایت استفاده را خواهد برد.

وی افزود: امروز غربی‌ها برای حفظ اسرائیل حاضرند خون میلیون‌ها انسان را فدا کنند. مسلمانان باید در این شرایط به صورت کاملا متحد و منسجم به دنبال رفع اختلافات باشند، باید محورهای اتحاد را توسعه دهند و از فرصت‌های ایجاد شده برای حمایت از مظلومان استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164716

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر