4

نصیری‌قیداری از وزارت علوم رفت

  • کد خبر : 164723
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

وزیر علوم، در حکمی محمد روشن را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی محمد روشن را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم منصوب کرد.

گفتنی است در حکم انتصاب روشن آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف معاونت امور حقوقی و امور مجلس را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری  مدیران  و کارکنان گرامی در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع و حوزه‌های مختلف و دانشگاهیان و تحکیم جایگاه قانونی وزارت بکوشید و با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف سازی برنامه‌ها و اهداف و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت های مختلف وزارت و برنامه های تقدیمی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان ایفا نمایید .
لازم به ذکر است محمد روشن دارای دکترای حقوق خصوصی و خارج فقه و اصول و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است و علاوه بر ریاست دانشگاه سوره از سال ۱۳۸۵ تاکنون ، در هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۸۷ و کمیسیون قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال ۱۳۸۴ عضویت داشته و  نماینده دانشگاه شهید بهشتی در مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سال ۱۳۸۵ و عضو و مدیر هسته گزینش کارکنان این دانشگاه از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۵  بوده است.
وزیر علوم در نامه جداگانه ای ضمن موافقت با استعفای سعداله نصیری‌قیداری از خدمات وی در دوران تصدی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم قدردانی کرده است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر