1

موتلفه، پایداری و ایثارگران، مقدمه چینان وحدت اصولگرایان/جامعتین فصل الخطاب خواهند بود

  • کد خبر : 165808
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

در حالی که دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از ائتلاف سه تشکل موتلفه، پایداری و ایثارگران به عنوان مقدمه وحدت اصولگرایان نام برده اسدالله بادامچیان عضو دیگر حزب موتلفه از حل شدن اختلافات بر سر محوریت جامعتین خبر داده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بخشی از سخنان امروز خود در  جمع دبیران حزب موتلفه در مورد همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان مسیر درستی را در همگرایی و هم‌نوایی طی می‌کنند. آنها با درک شرایط کنونی کشور و خطراتی که کیان اسلام را تهدید می‌کنند خود را موظف می‌دانند بیش از پیش زیر بیرق ولایت جمع شوند.

حبیبی افزود: تلاش‌هایی که سه تشکل مؤتلفه، پایداری و ایثارگران در باب همگرایی کرده‌اند حتماً به ثمر می‌نشیند و می‌تواند مقدمه‌ای بر وحدت تمام عیار جریان‌های اصولگرا باشد.
به گزارش تسنیم، وی گفت: عده‌ای دارند برای عدم همگرایی اصولگرایان در بیرون تئوری‌سازی می‌کنند، تلاش‌های آنها به ثمر نمی‌رسد. وحدت و همگرایی یک ضرورت است و ما گزینه‌ای جز این نداریم.

همچنین اسدالله بادامچیان با اشاره به فعالیت اصولگرایان و حزب موتلفه برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ایسنا گفت:‌ما قدر مشترک زیادی در میان اصولگرایان داریم. من معتقدم قدر مشترک ما ۸۰ درصد است بنابراین می توانیم به جای دعوای انتخاباتی زمینه همکاری را فراهم کنیم.ما وقتی در مشترکات با اصولگرایان به تفاهم رسیدیم می توانیم با سایر جریان ها هم تعامل کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به جلسه سه جانبه موتلفه، پایداری و ایثارگران گفت:‌ ما در این جلسات به این نتیجه رسیدیم که باید افراد اصولگرای مفیدی به مجلس بروند تا مشکلات مردم را حل کنند. ما تصمیم گرفته ایم به جای دعواهای سیاسی به دنبال حل مشکلات اصلی مردم باشیم. ما برای حل این مشکلات مردم به مدیران صادق و لایق نیازمندیم که مقتدر و نه زورگوباشند. ما در حال شناسایی این افراد هستیم. در واقع ما بر سر اصول،‌ برنامه ها، ارزش ها و نامزدهای انتخابات بدون هرگونه سهم طلبی در حال مذاکره هستیم البته اصول ما مورد قبول همه هست و ما این اصول را برای سایر احزاب اصولگرا مطرح می کنیم.

وی تاکید کرد: فصل الخطاب ما هم در اختلافات جامعتین است البته برخی دوستان نامی از سایر علما هم آورده اند که ما با آن‌ها هم صحبت کرده ایم و به نوعی به توافق رسیده ایم بنابراین مشکل فصل الخطاب ما هم حل شده و اصول ما هم تدوین شده است. ما به سراغ سایر تشکل ها هم رفته ایم تا به همگرایی برسیم. ما معتقدیم اگر افراد به اصول معتقد باشند اختلاف در مصادیق کم می‌شود. فقهای ما و جامعتین اختلافات ما را در مورد مسائل اختلافی حل می‌کنند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر