2

مجلس مرجع بودن شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو را تایید کرد

  • کد خبر : 166017
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

رئیس شورای رقابت از اظهار نظر شفاهی مجلس در مورد مرجع بودن این شورا برای قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و در عین حال گفت: دوره ۶ ساله مأموریت شورای رقابت به اتمام رسیده و منتظر معرفی اعضاء جدید از سوی رؤسای سه قوه هستیم.

رضا شیوا در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مجلس نظر شفاهی خود را در مورد مرجع بودن شورای رقابت در قیمت‌گذاری خودرو اعلام کرده است،‌ اظهار داشت: طبق اعلام نمایندگان مجلس، شورای رقابت می‌تواند همچنان به کار قیمت‌گذاری خودرو به عنوان یک کالای انحصاری ادامه دهد.

وی ادامه داد: ما منتظر نظر کتبی مجلس نیستیم و پاسخ شفاهی نمایندگان کفایت می‌کند و قیمت‌گذاری خودرو همچنان در اختیار شورای رقابت باقی خواهد ماند.

شیوا همچنین از اتمام دوره ۶ ساله مأموریت شورای رقابت خبر داد و گفت: برای برگزاری جلسات شورای رقابت منتظر معرفی اعضاء جدید از سوی رؤسای سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه هستیم.

وی تصریح کرد: پس از معرفی این اعضا، از بین ۲ اقتصاددان‌، یک نفر به عنوان رئیس شورای رقابت با رأی اعضاء انتخاب خواهد شد و در نهایت، رئیس جمهور حکم رئیس جدید را صادر خواهد کرد.

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه حکم برخی اعضاء شورای رقابت در پایان تیرماه و برخی نیز در خردادماه به اتمام رسیده است، گفت: حکم انتصاب من مربوط به ۲۷ آذرماه ۹۲ بوده و من دیرتر از بقیه منصوب شده بودم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر