2

انتشار لیست اولیه نامزدهای جبهه پیروان برای انتخابات مجلس تا آخر مرداد

  • کد خبر : 166094
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از طرح این جبهه برای تشکیل «شورای هماهنگی اصولگرایان» خبرداد و گفت: حاصل این شورای هماهنگی باید یک صدا و یک فهرست با محوریت جامعتین باشد.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی این جبهه و بررسی ۳ موضوع مهم اظهارداشت: در این جلسه ۳ مسئله مذاکرات، انتخابات و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان در دستور بررسی قرار گرفت.

سجادی ادامه داد: در جلسه شورای مرکزی، دبیران ضمن قدردانی از تلاش‌های هیات مذاکره کننده و بویژه آقایان ظریف، عراقچی و صالحی تاکید کردند: آن منافعی که در این مذاکرات به دست آمد حاصل رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری و اشکالات ناشی از کم کاری خودمان بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ررسی مسئله انتخابات و جلسه امروز جبهه پیروان تصریح کرد: کمیته ستاد انتخابات گزارشی از فعالیتهای خود ارائه داد و قرار شد اسامی جمع‌آوری شده بخصوص در استان‌ها و شهرستانهای‌ تک نماینده تا آخر مرداد پردازش و با شاخص‌های جبهه پیروان مشخص و اعلام شود که ما از چه کاندیداهایی حمایت خواهیم کرد.

وی بر همین اساس از نهایی شدن لیست اولیه کاندیداهای جبهه پیروان برای انتخابات مجلس تا آخر مردادماه خبر داد و گفت: جبهه پیروان هنوز بررسی مصادیق را برای حوزه انتخابیه تهران آغاز نکرده است.

سجادی همچنین به نشست محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان با احزاب اصولگرا از جمله موتلفه، پایداری و ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: آقای باهنر تاکید کرد که این جلسات در راستای اعتلاف و همگرایی اصولگرایان بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره مواضع این جبهه پیرامون انتخابات خبرگان نیز گفت: قرار بر این شده است که ما در انتخابات پیش رو از فهرست مورد تائید جامعتین در تهران و استانها حمایت کنیم.

وی در ادامه از طرح جبهه پیروان برای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان خبرداد و گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که صرفا ً ۱۸ حزب هستیم لذا باید مجموعه‌ای از اصولگرایان این شورای هماهنگی را تشکیل دهند که به صورت جامع‌الطراف باشند و تعدادی از آنها به عنوان هیات رئیسه انتخاب شوند.

سجادی در پایان تاکید کرد: حاصل تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان باید یک صدا و یک فهرست با محوریت جامعتین باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166094

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر