2

نباید برای کارشکن‌ترین وزیر مذاکرات هسته‌ای فرش قرمز پهن کرد

  • کد خبر : 166182
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نیاز مبرم فرانسه به برقراری رابطه اقتصادی با ایران گفت: نباید برای فابیوس که کارشکن‌‌ترین وزیر مذاکرات هسته‌ای بود، فرش قرمز پهن کرد.

محمدحسین یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس در واکنش به برنامه سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران، گفت: فابیوس همان فردی است که مذاکرات هسته‌ای را بخاطر ارتباط تنگاتنگش با صهیونست‌ها با مشکل مواجه کرد.

وی با اشاره به نیاز فرانسه به برقراری رابطه اقتصادی با ایران گفت: خود فابیوس در گذشته گفته‌ بود که هواپیمای ما برای سفر به ایران بعد از توافق هسته‌ای آماده است.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی مدیریت رابطه اقتصادی با فرانسه که در تحریم‌های علیه ملت ایران نقش داشته است را بسیار مهم خواند و گفت: امروز این ما هستیم که باید رابطه اقتصادی‌مان با دیگر کشورها را مدیریت کنیم و در این رابطه منافع ملی را درنظر بگیریم.

یادگاری در پایان تاکید کرد: نباید برای فابیوس که کارشکن‌ترین وزیر مذاکرات هسته‌ای بود فرش قرمز اقتصادی پهن کرد. باید در رابطه اقتصادی با فرانسه منافع ملی را به دقت در نظر بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر