1

دستور وزیرکشور درباره قتل یک پزشک

  • کد خبر : 166217
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حادثه ناگوار به وقوع پیوسته در اردبیل ضمن ایجاد تاثر و تالم در بین هموطنان، بار دیگر ضرورت التزام به رعایت قانون و پرهیز از خشونت برای ایجاد امنیت روانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایرنا، وی می افزاید: به منظور تثبیت نظم و اعمال صحیح و صریح مقررات و ضوابط قانونی مرتبط و حفظ آرامش و اطمینان هموطنان، لازم است شورای تامین استان در سریع ترین زمان ممکن برای بررسی ابعاد مختلف حادثه و ارائه گزارش آن به مراجع ذیصلاح و مردم شریف تشکیل جلسه دهد.

وزیر کشور اضافه کرد: به هموطنان توصیه می کنم به فضای غیرواقعی شکل گرفته در برخی رسانه های غیررسمی و مجازی توجه نکرده و آخرین نتایج بررسی ها را تنها از مراجع رسمی و قانونی پیگیری کنند.

دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص خون و انکولوژی روز پنج شنبه در اردبیل به قتل رسید.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفت و گو با ایرنا گفت: مردم به شایعات توجه نکنند زیرا در این باره خبررسانی خواهد شد، ماموران نیروی انتظامی پس از اطلاع از موضوع نسبت به شناسایی مقتول در مقابل محل وقوع جرم اقدام و قاتل را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اقرار متهم نسبت به قتل پزشک اردبیلی، بر کذب بودن اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کرد.

عتباتی اضافه کرد: بر اساس تحقیقاتی که تاکنون به عمل آمده و برخلاف آنچه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده، هیچ گونه رابطه ای مبنی بر بیمار و پزشک بین قاتل و مقتول وجود نداشته است.

این مقام قضایی گفت: تحقیقات تکمیلی از جمله در زمینه انگیزه وقوع این جرم هم اکنون توسط پلیس آگاهی اردبیل و دادستانی ادامه دارد.

عتباتی اظهار کرد: اخباری که تاکنون در زمینه وقوع این قتل و انگیزه های قاتل در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و اصحاب رسانه و خبرگزاری ها در انتشار اخبار باید نهایت دقت را داشته و رعایت قانون و اخلاق حرفه ای را مد نظر داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166217

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر