1

ایران دست بر «ماشه» رفتار دشمن را رصد می کند

  • کد خبر : 166251
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران دست بر «ماشه» رفتار دشمن را رصد می کند، گفت: توانمندی‌های دفاعی کشور از جمله موشک‌های نسل جدید آماده‌ مقابله و برخورد با هر متجاوزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به اشراف همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر آنچه در روند تحولات و رخدادهای منطقه ای و مواضع و رفتارهای دشمنان ملت ایران در جریان است اظهار کرد : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان ها و ارزش های نظام و ملت از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و بدون توجه به رجزخوانی ها و تهدید های قدرت های زورگو و مستکبر و مجامع جهانی وابسته ، توسعه ظرفیت های دفاعی خود را در دستور کار دارند .

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هرگز دچار غفلت و خطای راهبردی نخواهد شد تصریح کرد: آموزه های تاریخی بویژه تجارب ۳۷ سال گذشته ملت ایران را مصمم ساخته است که لحظه ای از پیگیری راهبرد بازدارندگی دفاعی و آمادگی همه جانبه برای مقابله سخت، قاطع و ویرانگر با تهدیدات خارجی درنگ نکرده و دست بر ماشه با چشمان تیزبین رفتار جبهه دشمن و ماجراجویان منطقه ای و فرا منطقه ای را تحت رصد و کنترل داشته باشد .

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس هیئت حاکمه امریکا مبنی بر بازبودن حساب های بزرگتر بین ایران و آمریکا گفت: اوباما اتفاقا این موضوع را بدرستی مورد اعتراف قرار داده است. آنها می دانند سیاهه‌ی خیانت ها و خباثت های آمریکا علیه ملت ایران آنقدر متراکم است که نباید مذاکرات هسته ای با ایران آنها را احساسی و هیجان زده کند ، چرا که ملت ایران هرگز کارنامه سیاه ایالات متحده علیه خود را فراموش نخواهد کرد .

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه عظمت ایران اسلامی مقامات آمریکایی را به تناقض گویی و اعلام مواضع ناهماهنگ و متفاوت وادار کرده است و افزود : رئیس جمهور ایالات متحده در کمال وقاحت همچنان از تهدید و روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران می گوید در حالی که وزیر خارجه آمریکا با صراحت سخن از ناتوانی در حمله نظامی و تسلیم کردن ایرانیان به زبان می راند .

وی با تاکید بر اینکه ایرانیان واکنش خود را با لبخند و اخم کاخ سفید و سردمداران نالایق و جنگ طلب آن تنظیم نمی کنند تصریح کرد:مقامات آمریکایی بهتر است واقعیات را بپذیرند و از هذیان گویی پیرامون دسترسی به مراکز نظامی ایران و محدود کردن توانمندی های دفاعی جمهوری اسلامی دست بردارند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه ظرفیت های بالنده دفاعی کشور ما ، از جمله موشک های بالستیک نقاط ممنوعه ای است که ملت ایران به احدی از بیگانگان اجازه اندیشیدن به آن را نمی دهد،گفت:مجموعه توانمندی های دفاعی جمهوری اسلامی از جمله موشک های نسل جدید آماده ی مقابله و برخورد با هر متجاوزی است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همچنان به حفظ و توسعه ظرفیت های دفاعی کشور و ارتقا آمادگی های خود می اندیشند و لحظه ای از این مهم غافل نخواهند شد تصریح کرد: ملت ایران همواره در پی تقویت صلح و امنیت جهانی است اما در عین حال خود را مهیای کارزارهای سخت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166251

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر