1

احضار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دادگاه سعید مرتضوی/ جلسه بعد ۱۰ مرداد

  • کد خبر : 166331
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

قاضی کشکولی از برگزاری جلسه بعدی دادگاه در تاریخ ۱۰ مردادماه خبر داد و گفت: به دلیل تاخیر بیش از حد سعید مرتضوی، امروز جلسه‌ای تشکیل نشد.

محمدرضا محمدی کشکولی، قاضی رسیدگی کننده به پرونده اتهامات سعید مرتضوی در دو موضوع کهریزک و تامین اجتماعی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ششمین جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: جلسه امروز به دو جهت تجدید شد. یکی تأخیر بیش از حد سعید مرتضوی و دیگری اینکه پاسخ استعلاماتی که قبلاً از تامین اجتماعی صورت گرفته بود به ما نرسیده بود.

وی با تاکید بر اینکه وقت رسیدگی مجدد به این پرونده برای روز شنبه ۱۰ مردادماه تعیین شده است، گفت: در جلسه بعد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به عنوان مطلع دعوت می‌کنیم.

قاضی کشکولی در پاسخ به این سوال که آیا سردار رادان و سردار احمدی مقدم هم به دادگاه دعوت می‌شوند یا خیر، گفت: فعلاً ضرورتی ندارد و در صورتی که نیاز باشد این کار انجام می‌شود.

فارس/قاضی رسیدگی کننده به پرونده سعید مرتضوی با تاکید بر اینکه دادگاه در مراحل پایانی خود به سر می‌برد، گفت: جلسه امروز در شرف برگزار شدن بود که به دلیل تاخیر سعید مرتضوی به جلسه بعد موکول شد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166331

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر