1

پرسپولیس بازیکنان کلیدی جذب کرده و امیدوارم سال گذشته را جبران کند

  • کد خبر : 166561
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است که این تیم برای فصل جدید بازیکنان کلیدی تیم‌های دیگر را جذب کرده است. او همچنین از هواداران خواست که از سرخپوشان حمایت کنند.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه پیش از آغاز لیگ پانزدهم چه نظری در خصوص وضعیت پرسپولیس دارد، اظهار داشت: در این خصوص می‌توان به صورت کلی گفت که پرسپولیس و استقلال همیشه مشکلاتی در پیشرفت‌شان داشته‌اند اما به نظرم در این فصل هر دو تیم بازیکنانی که می‌خواستند را جذب کردند.

وی افزود: باید منتظر باشیم تا مسابقات لیگ آغاز شود و آن وقت ببینیم عملکردشان چگونه خواهد شد. اکنون نمی‌توان گفت پرسپولیس و استقلال در فصل پیش‌رو موفق می‌شوند یا ناکام خواهند بود. برای مشخص شدن وضعیت پرسپولیس باید منتظر باشیم اما به نظرم این تیم توانست در فصل نقل‌وانتقالات خوب عمل کند. آنها توانستند بازیکنانی که فصل گذشته در تیم‌های‌شان بازیکن کلیدی بودند را جذب کنند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه هواداران این تیم در فصل گذشته از شرایط تیم‌شان در نقل‌وانتقالات راضی نبودند، گفت: این مشکلات همیشه بوده است. عدم ثبات مدیریتی و تغییر هیئت مدیره مشکلی بوده که همیشه در فصل نقل‌وانتقالات گریبان پرسپولیس را گرفته و این تیم را دچار مشکل می‌کند. این مشکل باعث شده پرسپولیس در چند وقت اخیر هیچ‌وقت شرایط ایده‌آل نداشته باشد. هواداران همیشه پرسپولیس را حمایت کرده‌اند و امیدوارم بازیکنان هم در فصل جدید این مسئله را درک کرده و بابت سال گذشته جبران مافات کنند.

کریمی ادامه داد: نیاز به گفتن من نیست، چون هواداران همیشه و همه جا از تیم‌شان حمایت کرده‌اند. این فصل هم هواداران پرسپولیس از هفته اول تیم‌شان را حمایت کنند تا به امید خدا شاهد موفقیت این تیم باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه در مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم از سوی حاضران در سالن به شدت تشویق شد، خاطرنشان کرد: مردم همیشه ما را شرمنده خودشان می‌کنند و واقعاً نمی‌شود به هیچ شکلی زحمات آنها را جبران کرد. فقط می‌توانم برای این مردم آرزوی سلامتی و تندرستی داشته باشم.

وی درباره مراسم برترین‌ها و انتقادهایی که به این مراسم شد، گفت: مراسم معرفی برترین‌ها برنامه خوبی بود که هر سال انجام می‌شود اما برگزاری چنین مراسم‌هایی به نظم بیشتری نیاز دارد. مشکلاتی در انجام برگزاری این مراسم بود و امیدوارم سال به سال این برنامه‌ها بهتر انجام شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم به تسنیم گفت: فصل قبل لیگ خوبی داشتیم و همین که تا لحظه آخر قهرمان مشخص نشده بود، نشان می‌داد که لیگ‌مان چقدر از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها تا لحظه پایانی می‌جنگند. امیدوارم لیگ‌مان سال به سال بهتر شود و شاهد شکوفایی تیم‌های باشگاهی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

کریمی درباره اینکه آیا در فوتبال کشورمان اکنون فضایی برای معرفی شدن استعدادها و رو شدن پدیده‌ها وجود دارد یا نه، خاطرنشان کرد: بله، فصل قبل دیدیم که بازیکنان جدیدی به فوتبال ما معرفی شدند و کار خوبی هم که سازمان لیگ انجام داده بود، باشگاه‌ها را ملزم کرد از بازیکنان جوان زیادی در تیم‌شان استفاده کنند. در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم نیز دیدیم جوان‌های خوبی این شانس را داشتند که خودشان را معرفی کرده و در جمع بهترین‌ها قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر