1

پیرموذن: عده ای نسنجیده و با اهداف جناحی به رییس مجلس توهین می کنند

  • کد خبر : 166752
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

توهین های صورت گرفته به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی را بسیار نادرست و نسنجیده خواند و گفت: روز گذشته شاهد بودیم برخی از آقایان حرف های بسیار نسنجیده ای زدند و توهین هایشان به رییس مجلس بسیار نادرست بود.

کمال الدین پیرموذن، توهین های صورت گرفته به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی را بسیار نادرست و نسنجیده خواند و گفت: روز گذشته شاهد بودیم برخی از آقایان حرف های بسیار نسنجیده ای زدند و  توهین هایشان به رییس مجلس بسیار نادرست بود.

وی با تاکید بر اینکه این توهین ها بیشتر جنبه سیاسی دارد، گفت: رییس مجلس شورای اسلامی تلاش کرده همواره در جهت منافع ملت ایران گام بردارد و در این راستا نیز به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی با دولت گوش داده است.
ایرنا/پیرموذن افزود: متاسفانه عده ای از این موضوع ناراحت هستند که آقای لاریجانی همگام با دولت ازتوافق هسته ای حمایت کرده است.
نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: این افراد واقعا به سوگندی که هنگام آغاز به کار در مجلس به قرآن خورده اند باید پایبند باشند و منافع ملی برایشان مهم باشد و از هرگونه باندبازی و مسائل جناحی پرهیز کنند.
وی تاکید کرد: این افراد باید حرمت رییس مجلس را نگهدارند و اگر حوصله توفیقات ملی ندارند، به مجلس نیایند، مجلس جای توهین نیست.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی از برخی «توهین ها» گلایه کرده و گفت: یکی از آقایان گفته بود لاریجانی نمی گذارد مسائل هسته ای مطرح شود چون هاشمی و روحانی، لاریجانی را رئیس مجلس کردند! آیا این صحبت توهین به نمایندگان نیست؟ یا گفته اند «سگ مشایی و احمدی نژاد بر اینها شرف دارد». من که اشهد خود را گفته ام چطور می شود سگ بر مسلمانی شرف داشته باشد، این روش اظهارنظرها درست نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر