1

با بازیکن جدید پرسپولیس آشنا شوید/ مهاجمی که هندوراس را به جام‌جهانی فرستاد!

  • کد خبر : 166762
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

پرسپولیس برای حل مشکل خط حمله خود یک مهاجم جدید را مدنظر دارد؛ جری بنگستون، مهاجم ۲۸ ساله و هندوراسی که ۱۸۷ سانتیمتر قد و ۷۳ کیلوگرم وزن دارد. او راست پا است و هم اکنون در تیم نیو انگلند آمریکا عضویت دارد ولی فصل گذشته در تیم بلگرانو در لیگ یک آرژانتین بازی می‌کرد.

به گزارش بانک ورزش، بنگستون از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در تیم ویدا هندوراس عضویت داشت. او در فصل ۰۸-۲۰۰۷ در ۱۸ بازی ۳ گل به ثمر رساند و همراه با این تیم هشتم شد. در فصل ۰۹-۲۰۰۸ در ۱۱ بازی یک گل به ثمر رساند و همراه با ویدا نهم شد. در سومین فصل حضورش در این تیم، ۳۳ بازی کرد و ۱۹ گل به ثمر رساند و همراه با این تیم ششم شد. در آخرین فصل حضورش در ویدا (۱۱-۲۰۱۰) در ۱۹ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند و در حالی‌که این تیم در رده پنجم قرار داشت به مونتاگوئا هندوراس پیوست و در ۲۲ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند و همراه با این تیم چهارم شد.

در فصل بعد ۳۹ بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند تا مجددا در رده چهارم جدول رده بندی لیگ ۳۰ تیمی هندوراس قرار بگیرند. در فصل ۲۰۱۲ با یک قرارداد پنج ساله به نیو انگلند منتقل شد و پستش را عوض کرد تا به عنوان هافبک بازی‌ساز به میدان برود. او در اولین فصل حضورش در نیو انگلند ۱۳ بازی کرد و دو گل به ثمر رساند، در دومین فصل حضورش ۱۶ بازی کرد و یک گل به ثمر رساند و در سومین سال حضورش در این تیم ۷ بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند. در سال ۲۰۱۴ به صورت قرضی به بلگرانو در لیگ یک آرژانتین منتقل شد در ۹ بازی یک گل به ثمر رساند. در فصل اخیر هم ۶ بازی برای این تیم لیگ یکی کرده و یک کارت زرد و یک کارت قرمز گرفته است.

بنگستون در جام جهانی ۲۰۱۴ هم در ترکیب هندوراس به میدان رفت و یک کارت زرد هم مقابل اکوادور از داور دریافت کرد. اوج درخشش بنگستون در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ بود که در ۱۲ بازی ۹ گل به ثمر رساند و مسبب اصلی صعود تیم ملی هندوراس به جام جهانی برزیل بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر