3

بهانه‌ای خوب برای اظهارنظر برانکو علیه مسئولان باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 166816
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

مطمئناً برانکو بهانه پیدا خواهد کرد تا در صورت عدم نتیجه‌گیری، مشکلاتش را به گردن مسئولان باشگاه و دخالت‌های‌شان بیندازد.

جدا از حساسیت چشم که به‌شدت طی ماه اخیر، مسلمان را آزار می‌داد، ماجرای مصدومیت از ناحیه زانو نیز مزید بر علت شده تا کادرفنی در مورد بازی دادن به این بازیکن، دچار تردید شوند.

 

جالب اینکه مسلمان هم از جمله بازیکنانی بود که خارج از لیست برانکو و بدون نظرخواهی از این مربی کروات (طبق ادعای مسئولان باشگاه) جذب پرسپولیس شد و اگر مصدومیتش طولانی شود، مطمئناً برانکو بهانه پیدا خواهد کرد تا در صورت عدم نتیجه‌گیری، مشکلاتش را به گردن مسئولان باشگاه و دخالت‌های‌شان بیندازد.

 

برخی می‌گویند زانوی محسن مسلمان مشکل دارد. برخی دیگر بحث ساییدگی غضروف پای این هافبک چپ‌پا را وسط می‌کشند. دیروز وقتی با یکی از دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم به ما اطمینان خاطر داد که مسلمان هیچ مشکلی ندارد و مقداری از لحاظ بدنی از سایر سرخپوشان عقب است.

 

بنا بر گفته همین فرد نزدیک به باشگاه پرسپولیس، محسن مسلمان ۲ بار مجبور شده که تست بدهد؛ یک بار تست پزشکی داد و بعد برای اطمینان خاطر به تازگی MRI هم داده است البته گفته می‌شود با توجه به کمبود بازیکن احتمالاً برانکو از محسن مسلمان در لیست ۱۸ نفره خود استفاده خواهد کرد.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر