2

“ری را ” روی پیراهن استقلال اما بدون ارتباط با همسر مهناز افشار

  • کد خبر : 166827
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

سرانجام استقلالی ها با اسپانسر جدید خودشان به توافق رسیدند.

مرتضی رضایی – خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلالی ها پس از کش و قوس فراوان سرانجام اسپانسر خودشان در لیگ برتر پانزدهم را معرفی کردند.شرکت “ری را”.همان شرکتی که چند وقت پیش شایعه شده بود پسر محمد علی رامین یکی از  سهام داران آن است اما سایت باشگاه استقلال آن زمان این خبر را تکذیب کرد.

استقلالی ها آن زمان مدعی شدند که “ری را” اسپانسر استقلالی ها نیست و قرار است شرکت صنایع نوین اسپانسر آبی ها باشد.شرکت صنایع نوین متعلق است به شاهرخ سبک دست که اسپانسرینگ استقلال را برای دوره ای ٣ ساله بر عهده گرفته است و باید سالی نزدیک به ٣٠ میلیارد بپردازد. او البته به درآمدزایی فکر می کند و اجاره برند باشگاه به شرکت هایی چون ری را یکی از این راه های درآمدزایی است. شرکتی که پیش آمده بود اما خبر حضور یاسین رامین در آن باعث شد کمی دیرتر با سبک دست به توافق برسد. این در حالی است که البته در اسناد شرکت “ری را”نامی از همسر مهناز افشار به چشم نمی آید.

صبح چهارشنبه بود که نصرالله سجادی در اظهار نظری اعلام کرد همه موانع برداشته شده و استقلالی ها با اسپانسر جدید در لیگ برتر پانزدهم شرکت می کنند.”ری را”طرف قرارداد با شاهرخ سبک دست است که بهره برداری از فضاهای تجاری باشگاه و برند آن را اجاره کرده است.اما جنجال ها از جایی شروع شد که یک عکس چند نفره از نظری جویباری،سبک دست و البته یاسین رامین منتشر شد.آن زمان در خبرها آمده بود که یاسین رامین سهام دار این شرکت تجاری است اما پیدا نکردن هیچ رابطه ای بین این شرکت،یاسین رامین و عکسی که منتشر شده بود همه چیز را به باد فراموشی سپرد.

با همه این تفاسیر و  فارغ از اینکه چه کسی مالک این برند تجاری است باید گفت که امضای این قرارداد خیال استقلالی ها را از بابت مشکلات مالی حل می کند.چون قرار است این اسپانسر رقمی بیش از ۲۰ میلیارد تومان در طول فصل را دراختیار این باشگاه پر طرفدار قرار بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166827

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر