3

بازتاب حضور بازیکن هندوراسی در پرسپولیس و ذکر نام علی کریمی

  • کد خبر : 166855
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

حضور مهاجم هندوراسی در پرسپولیس بهانه‌ای شده تا یکی از رسانه‌های آمریکای مرکزی به ذکر تاریخچه این باشگاه ایرانی بپردازد و حتی از علی کریمی هم یادی کند.

«جری بنگستون» بازیکنی است که چند روز پیش و بعد از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس، برای مدت یکسال به این تیم پیوست. حضور این مهاجم از کشور هندوراس در پرسپولیس و در کنار مایکل اومانا مورد توجه سایتهای خبری کاستاریکا هم قرار گرفته است. وب سایت رادیو «اِوراردو هررا» در این باره نوشت: « جری بنگستون مهاجم هندوراسی در کنار مایکل امانا در تیم پرسپولیس ایران بازی خواهد کرد.»

 

در ادامه این گزارش به نام و تاریخچه پرسپولیس اشاره شده و آمده است: « این نام به یک مجموعه تاریخی و در سال ۵۱۲ قبل از میلاد بر می‌گردد که توسط پادشاه وقت ایران بنا شد. پرسپولیس در مسابقات خانگی در شهر تهران، پایتخت ایران، بازی می‌کند و به نام «ارتش سرخ» یا «پیروزی» هم شناخته شده است … بازی دربی پرسپولیس مقابل استقلال برگزار می‌شود که ورزشگاه را لبریز از تماشاگر می‌کند. این تیم همچنین با ۳۰ میلیون هوادار به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا شناخته می‌شود.»

 

این گزارش با ذکر نام بازیکن بزرگ پرسپولیس و علی کریمی تمام می‌شود: «این باشگاه خانه بازیکنان بزرگ زیادی در ایران است؛ یکی از مشهورترین و خاطره انگیزترین آنها علی کریمی است که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد و با لقب مارادونای آسیا شناخته شده است.»
 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر