1

به خاطر هواداران استقلالی ام، دیگر پرسپولیسی نیستم+تصویر

  • کد خبر : 166910
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۲

خواننده زیرزمینی عنوان کرد: «قُل میدم روزى که استادیوم ها پُر شد چهار گوشه زمین رو ببوسم و بیام بیرون و دیگه حتى پشت سرم رو هم نگاه نمی کنم!»

امیر مقصودلو معروف به تتلو مدعی شده که اگر بگذارند به تیم راه آهن بپیوندد، با استفاده از محبوبیت خود می تواند ورزشگاه های فوتبال را پر از تماشاگر کند.

وی که فصل گذشته خود را هوادار پرسپولیس معرفی کرده بود و علاوه بر ارتباط نزدیک با بازیکنان این تیم حتی در تمرینات این تیم هم حاضر شد، می گوید که به خاطر هواداران استقلالی اش دیگر فقط طرفدار تیم راه آهن است و می خواهد زیر نظر فرهاد کاظمی در راه آهن کار کند.

تتلو در این خصوص در صفحه اجتماعی خود نوشت: «از اونجایى که تتلیتیام خیلیاشون استقلالى بودن و من هم هوادارام همه میدونن همه زندگیمن میخوام امسال بى طرف باشم!! نه آبى، نه قرمز.»

وی درباره اینکه امسال طرفدار چه تیمی است اعلام کرد: «از اونجایى که “فرهاد کاظمى” عزیز مربی زمان بچگیمه و ایشالا مربی آیندم واقعا همیشه برام زحمت کشیده و به گردن ما حق داره، من امسال طرفدار راه آهن هستم!!!»

این خواننده زیرزمینی مدعی است که می خواهد فوتبال را در بالاترین سطح حرفه ای بازی کند: «شاید بتونیم با یاریه پروردگار و کمک هم، از بیرون زمین فوتبال هم این تیم رو قهرمان یا یکى از مدعیان لیگ کنیم، چه برسه به اینکه ایشالا کمیته انضباطى اجازه بازى هم بهم بده!!»

تتلو در ادامه خطاب به مسئولان فوتبال نوشت: «کمیته انضباطیه عزیزم: من قصدم فقط اینه که یک فصل به لیگ بیام و با هوادارام استادیوم هارو پُر کنیم!! والا به قرآن نه دنبال چیزى هستیم و نه آینده مون رو تو فوتبال می بینیم!! همینجا جلو مردم قُل میدم روزى که استادیوم ها پُر شد چهار گوشه زمین رو ببوسم و بیام بیرون و دیگه حتى پشت سرم رو هم نگاه نمی کنم!»

۱۰۹

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166910

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر