1

لیست ۲۹۰ نفری اصلاح‌طلبان به صورت واحد می‌آید

  • کد خبر : 166961
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

دبیرکل حزب مردم سالاری در جمع اصلاح‌طلبان سیرجان گفت: در مجلس آینده لیست ۲۹۰ نفری اصلاح‌طلبان به صورت واحد می‌آید و این بار ۲۰۰ نفر اصلاح‌طلب در مجلس است.

مصطفی کواکبیان ظهر امروز در جمع اصلاح‌طلبان سیرجان در محل تالار هلال‌احمر به اهمیت انتخابات و حضور نمایندگان فعال و اصلاح‌طلب در مجلس آینده پرداخت و اظهار داشت: در مجلس آینده لیست ۲۹۰ نفری اصلاح‌طلبان به صورت واحد می‌آید و این بار ۲۰۰ نفر اصلاح‌طلب در مجلس است.

وی افزود: مجلس متخصص می‌خواهد و پاک دست، نه اینکه محمدرضا رحیمی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بیت‌المال خرج کند تا خط سیاسی رای آورد و یا سعید مرتضوی پول پخش کند و هیچ حسابی نباشد.

کواکبیان ابراز داشت: اگر مجلسی بخواهد اینگونه باشد، نمی‌تواند برای مردم کار کند، مجلس باید مشکل مردم را برطرف و از سیرجان حمایت کند.

وی با انتقاد از کسانی که از توافق هسته‌ای نگران هستند، عنوان کرد: رهبری تمام موارد را تایید کردند و جای نگرانی نیست، اگر طی مدت پنج یا شش ماه تحریم‌ها برداشته می‌شود و خیلی از کشورها امروز برای انعقاد قرارداد می‌آیند، این یک پیروزی بزرگ است.

کواکبیان افزود: بعضی‌ها هنر مخالفت دارند و مخالف هستند، آنهایی که از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند در مجلس آینده جایی ندارند، مردم ما می‌فهمند و خدا می‌داند ما در مجلس زجر می‌کشیدیم چرا که هر روز توافقات را زیر سئوال می‌بردند.

این نماینده مجلس توافقات هسته‌ای را نقطه عطف اقتصاد ملت ایران عنوان کرد و ‌گفت‌: درست است با شش کشور مذاکره و توافق کردیم، اما ۸۰ درصد اقتصاد جهان به دست آنها است و برد جهانی با ما است و اگر قطعنامه‌ای امضا شود ما همچنان مقتدر هستیم و به رجز‌خوانی‌ها‌ی آمریکا و رژیم صهیونیستی توجهی نمی‌شود و نگران نباشید.

وی با انتقاد به برخی روزنامه‌ها که منتقد قطعنامه هسته‌ای هستند، گفت: من ندیدم وزارت ارشاد برخوردی داشته باشد و اگر زمان محمود آقا این چنین زیر‌سئوال می‌بردند، دولت با آنان برخورد می‌کرد، نمی‌خواهم اسم ببرم و باید گفت اینان عده‌ای وطن‌فروش هستند که آمدن واقعیات را انکار کنند.

منبع: نسیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر