2

زنده سوزاندن کودک فلسطینی، مصداق تروریسم صهیونیستها

  • کد خبر : 166987
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

حزب الله لبنان، جنایت شهرک نشینان صهیونیست در زنده سوزاندن یک کودک شیرخواره فلسطینی را مصداق واقعی تروریسم کینه توزانه در قلب این شهرک نشینان توصیف کرد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان در بیانیه خود آورده است: تلاش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دشمن صهیونیست و وزیرانش برای شانه خالی کردن و فرار از مسؤولیت خود در این جنایت از طریق محکوم کردن آن نمی تواند کسی را فریب دهد، زیرا همگان می‌دانند که نتانیاهو و کابینه‌اش همان سران صهیونیست و مسؤول مستقیم جنایاتی هستند که هر روزه علیه ملت فلسطین و سایر ملت های مسلمان روی می دهد.
حزب الله خاطرنشان کرد: در این میان، جامعه بین المللی نیز مسؤول این جنایات هستند، زیرا آن را محکوم نمی کنند و درصدد متوقف کردن آن بر نمی آیند.
حزب الله همچنین از ملت های مسلمان خواست تا برای محکوم کردن این جنایت تروریستی جدید صهیونیست ها و کمک به فلسطینی ها برای مقابله با آن وارد عمل شوند.
شهرک نشینان صهیونیست بامداد جمعه یک خانه فلسطینی را در روستای دوما در نزدیک شهر نابلس به آتش کشیدند که بر اثر آن یک کودک شیرخواره زنده در آتش سوخت و جان خود را از دست داد؛ چهار عضو دیگر این خانواده نیز دچار سوختگی شدند
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر