4

موضع ضداسرائیلی عربستان و حمایت از کودک سوخته؛ یک بام و دو هوای نخ‌نما

  • کد خبر : 167083
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

موضعگیری عربستان پس از آتش زدن خانه فلسطینیان و شهادت کودک ۱۸ ماهه را باید دلسوزی ریاکارانه و اشک تمساح آنها دانست که تنها، دغدغه بازتاب موجودیت‌شان را به عنوان رهبر جهان اسلام دنبال می‌کنند در حالیکه اقدامات آنها نخ نما شده است.

شهرک‌نشینان صهیونیست روز جمعه (۹/۵/۱۳۹۴) جنایت هولناکی علیه فلسطینیان در روستای «دوما» در جنوب نابلس رقم زدند و طی آن با آتش زدن دو خانه موجب شهادت یک کودک ۱۸ ماهه و زخمی شدن ساکنان این خانه شدند که حال والدین این کودک وخیم گزارش شده است.

در مقابل این جنایت فجیع بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی موضع گرفتند.

در این میان «عادل بن احمد جبیر» وزیر امور خارجه عربستان نیز با صدور بیانیه‌ای این جنایت هولناک را محکوم و رژیم صهیونیستی را مسئول آن دانست.

موضع‌گیری عربستان در شرایطی است که طی چند ماه اخیر، این کشور به اصطلاح داعیه‌دار رهبری جهان اسلام به بهانه توافق هسته‌ای ایران با مقامات اسرائیل چندین بار دیدار داشته است و همسو با مواضع این رژیم علیه ایران، موضع‌گیری کرده است.

آل سعود در حالی علیه اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها واکنش نشان داد که خود تاکنون بیش از هزار کودک بیگناه را در یمن به خاک و خون کشیده و به این جنایات خود هم افتخار می‌کند. این حملات بیرحمانه در حالی از سوی سعودی‌ها دنبال می‌شود که مسلمانان یمن همواره یکی از بزرگترین حامیان فلسطینی‌ها بوده‌اند.

علاوه بر این، عربستان در همکاری تنگاتنگ با صهیونیست‌ها اقدام به حمایت آشکار از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی و در سوریه و عراق کرد و موجب شد فلسطین از موضوع اول جهان اسلام به موضوع دسته چندمی تبدیل شود.

تأسف‌بار آنکه بعد از تفرقه کنونی که گریبانگیر جهان اسلام شده و مسبب اصلی آن را باید آل‌سعود دانست، حملات فراوانی به فلسطینیان و مقدساتشان شده در حالیکه کشورهای اسلامی به علت دلمشغولی‌های فراوان این جنایات را نادیده گرفتند.

از این رو موضع عربستان سعودی را باید تنها دلسوزی ریاکارانه و اشک تمساح دانست که تنها یک دغدغه را دنبال می‌کند و آن بازتاب موجودیت خود به عنوان رهبر جهان اسلام است در حالیکه اقدامات ریاکارانه‌ این رژیم مدتهاست که به چشم فلسطینی‌‏ها و همه مسلمانان جهان نخ نما شده است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167083

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر