1

هیجانی که استقلالی ها امیدوارند باعث دردسر مظلومی نشود

  • کد خبر : 167088
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

او به نزدیکان می گفت این تازه ۳۰ درصد استقلال است و هنوز تیمش جمع نشده است.

پرویز مظلومی حتی بعد از ۴ برد در دربی هیچگاه این شکلی نبود. مردی پر از هیجان که گویا بعد از دو سال ناگهان به اوج خوشبختی رسیده است. پرویز مظلومی در طول بازی و بعد از مسابقه نشان داد چقدر تشنه موفقیت است. او در این مسابقه تا می توانست برای هواداران دست تکان داد و پس از مسابقه هم حرف هایی می زد که نشان از هیجان ویژه اش داشت. او به نزدیکان می گفت این تازه ۳۰ درصد استقلال است و هنوز تیمش جمع نشده است.

 

 

شاید به خاطر همین چیزها بود که خیلی زود در مصاحبه اش حرف از موفقیت در آسیا هم زد. پرویز قبل از بازی استرس داشت و با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی تصور نمی کرد تیمش این شکلی بازی کند اما استقلال بد بازی نکرد و برخلاف پیش بینی مظلومی، بازی هفته اولش آنچنان که باید سخت از آب درنیامد.

 

روز، روز برد پرویز بود چرا که پس از تعویض طلایی برزای، همین بازیکن یک پاس گل داد تا استقلال گل دوم را بزند و برنده باشد. وقتی پس از بازی با او گپ می زدیم، می گفت: «منتظر باشید تیم ۹۰ دقیقه ای من را ببینید. این تمام قدرت تیم من نیست.» پرویز در گذشته نشان داده راه برخورد با هیجان را بلد نیست. گاهی رفتارش می شود آن چیزی که در دربی اتفاق افتاد و آن ۳ بر ۲ را بر جای گذاشت.

 

اگر دوباره پرویز نتواند این هیجانش را کنترل کند بی شک هم برای خودش دردسر خواهد شد و هم برای استقلال. البته او حالا دنبال پیدا کردن مسیر درست است. پرویز می گفت تیمش هنوز از نظر بدنی مشکل دارد و از دقیقه ۷۵ به بعد از نظر بدنی کم آورد، با این حال مردم را راضی نگه داشت. مهدی رحمتی هم می گوید: «خب شاید هنوز کامل آماده نشده باشیم ولی تیم خوبی داریم. هم خوب هستیم و هم جوان.»/خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167088

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر