1

زیر بمباران هم می‌شود زندگی کرد +تصاویر

  • کد خبر : 167099
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

مردم یمن علی‌رغم تمام مشکلات و مصائبی که به خاطر تجاوزات رژیم سعودی و بحران‌های دیگر متحمل شده‌اند همچنان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

مردم یمن علی‌رغم تمام مشکلات و مصائبی که به خاطر تجاوزات رژیم سعودی و بحران‌های دیگر متحمل شده‌اند همچنان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.
مردم این کشور به پیشروی ارتش و نیروهای مردمی خود در جبهه‌ها امیدوارند و عقیده راسخ دارند که مزدوران و کسانی که از تجاوز رژیم سعودی به یمن حمایت کرده‌اند هیچ جایی در این کشور ندارند.
با اینکه چند ماه از تجاوزات عربستان به یمن و تخریب زیرساخت‌های حیاتی کشور گذشته و مصائب و مشکلات به حداکثر رسیده است، اما مردم یمن همچنان با حداقل امکانات، به مقاومت در مقابل تجاوزات عربستان ادامه می‌دهند.
یکی از شهروندان یمنی گفت: با وجود ادامه حملات هوایی عربستان، محاصره و تحریم ما همچنان با حداقل امکانات سرگرم زندگی طبیعی خود هستیم. تهدیدات و خطرات روزمره ناشی از حملات هوایی یا نفوذ خودروهای بمب‌گذاری شده یا هر چیز دیگری از این قبیل نمی‌توانند ما را از مسیر زندگی عادی در کنار خانواده و کودکانمان بازدارند.
یکی دیگر از شهروندان یمنی نیز اظهار کرد: ملک سلمان سعودی تمام جهان را علیه ما بسیج کرده است. او ما را نشناخته است، مردم یمن همان‌هایی هستند که تاج و تخت تمام کسانی را که به ملت‌های عرب و مسلمان اهانت کرده‌اند به نابودی خواهند کشاند. به خواست خدا پیروز خواهیم شد حتی اگر ما را زیر باران بمب‌های فسفری و تمام سلاح‌های ممنوعه بگیرند.
شهروند دیگری گفت: به مقاومت ادامه می‌دهیم، تسلیم آنها نخواهیم شد و هیچ متجاوزی نمی‌تواند ما را به زانو درآورد و بین مردم یمن تفرقه بیندازد.
علی‌رغم ادامه حملات متجاوزان و ارتکاب جنایت‌های فجیع، زندگی عادی در یمن ادامه دارد و مردم بی هیچ هراسی از حملات هوایی و انفجار و بمب‌گذاری به مقاومت خود ادامه می‌دهند و در راه حفظ انقلاب و ثبات کشور جانفشانی می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167099

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر