1

مهاجم پرسپولیس: می توانستم مثل شهباززاده ۲ گله شوم / امیدوارم با آمدن طارمی و عالیشاه هم فیکس باشم

  • کد خبر : 167151
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۵۲

مهاجم جوان ۲۰ساله پرسپولیس گفت: «ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی گل های بدی خوردیم.»

علی علیپور زننده گل اول پرسپولیس در این فصل به حساب می آید. وی که فصل قبل نیز آخرین گل پرسپولیس را در دربی و با باز کردن دروازه استقلال زده بود، بعد از حل مشکل مسکنش بهتر بازی می کند.

خودش در این مورد اظهار داشت: «وقتی خانه ای اجاره کردم و خانواده ام را به تهران آوردم، خیالم تا حد بسیاری راحت شد. واقعا از کسانی که به من کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم جواب زحماتشان را بدهم.»

علیپور درباره بازی حمعه نیز گفت: «ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی گل های بدی خوردیم. به هرحال تیم از بدنسازی بیرون آمده و مسلما بازی به بازی بهتر می شویم. خود من یک گل زدم و در یک صحنه دیگر هم بدشانسی آوردم وگرنه می توانستم مثل شهباززاده، هفته اول ۲ گله شوم.»

وی ادامه داد: «ما حتی یکبار هم تیر دروازه پدیده را به لرزه درآوردیم اما بدشناس بودیم. اگر قرار بود تیمی برنده بازی باشد آن تیم پرسپولیس بود اما مسلما این ۲ امتیاز را هفته های آینده جبران می کنیم.»

علیپور امیدوار است با بازگشت طارمی و عالیشاه به میادین همچنان در پرسپولیس فیکس باشد: «من تلاشم را انجام می دهم ولی مطیع آقای برانکو هستم. او هر کس را که آماده باشد فیکس بازی می دهد.»

 

وی در خصوص اینکه در این فصل انتطارات از او بیشتر از فصل گذشته است، تصریح کرد: «خودم می‌دانم که در فصل جدید انتظارات از من بالاست، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا انتظارات را برآورده کنم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر